دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 مرداد 1394 - 17:06
در راستای اجرای سیاست‌های تجمیع دانشگاه آزاد اسلامی

نخستین معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه منصوب شد

نخستین معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در راستای اجرای طرح تجمیع 2 در دانشگاه آزاد اسلامی و ادغام معاونت‌های دانشجویی و فرهنگی، منصوب و معرفی شد.
کد خبر : 33779

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در مراسمی که با حضور اعضای هیات رئیسه و شورای دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه برگزار شد، از زحمات دکتر جعفر نجف‌پور معاون دانشجویی سابق واحد ارومیه قدردانی و تشکر کرد و از وی به عنوان الگوی اخلاق، ادب، تعهد و تعبد یاد کرد.


دکتر عزیز جوانپور هروی همچنین حکم انتصاب معاون جدید دانشجویی و فرهنگی را به دکتر محمود بابازاده عضو هیات علمی تمام وقت دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ و برای وی آرزوی توفیق، سربلندی، سعادت و سلامت کرد و خواستار انجام برنامه ریزی های لازم برای پیشبرد هرچه بیشتر اهداف دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه های حساس دانشجویی و فرهنگی شد.


در متن این حکم آمده است:


آقای دکتر محمود بابازاده


سلام علیکم


با عنایت به موافقت کمیته انتصابات استان آذربایجان غربی در نامه شماره 190 مورخ 21/5/94 و نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجربه جنابعالی، به موجب این حکم به مدت یک سال به عنوان معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه منصوب می‌شوید. امید است با توکل به خداوند متعال و با صداقت، امانت داری و قانونمندی در انجام امور محوله موفق باشید.


دکتر محمود بابازاده عضو هیات علمی گروه اقتصاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه است و سابقه مدیرکلی آموزش و مدیریت گروه اقتصاد این دانشگاه را در کارنامه اجرایی خود دارد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته