دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 مرداد 1394 - 14:14

سرپرست واحد رودهن: زندگی حضرت معصومه (س) باید الگوی زنان و دختران باشد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن تاکید کرد: زندگی حضرت معصومه (س) باید الگوی زنان و دختران ما باشد.
کد خبر : 33463

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر نقی شجاع در مراسم باشکوهی به مناسبت آغاز دهه کرامت سالروز ولادت باسعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر و فرارسیدن ولادت امام رضا(ع) که با حضور تعدای از فرزندان دختر اعضای هیات علمی و کارکنان در سالن دکتر حسابی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن برگزار شد، بیان کرد: فرزندان اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه در همه زمینه‌های علمی – فرهنگی، اجتماعی و سیاسی باید سرآمد دانش‌آموزان و دانشجویان جامعه باشند.


معاون فرهنگی دانشگاه آزاد رودهن هم اظهار کرد: وجود مرقد مطهر امام رضا(ع) و حضرت معصومه (س) از برکات الهی است که به ایرانیان تعلق گرفته است و از سراسر دنیا عاشقان اهل بیت (ع) برای زیارت به ایران عزیمت می‌کنند.


حجت‌الاسلام محمدحسین احمدزاده فرد بیان کرد:‌ اگر قبر حضرت فاطمه زهرا (س) پنهان است، قبر حضرت معصومه (س) در ایران، مرکزی برای رشد و توسعه فرهنگی جامعه جهانی و ایران اسلامی شده و اکثر دانشمندان و علما از این مرکز فرهنگی، علمی که به برکت وجود مطهر حضرت معصومه (س) است به درجات عالیه رسیده‌اند.


وی افزود: در اسلام امتیاز زن و مرد به تقوای الهی است. حضرت معصومه (س) باعث وحدت ایرانیان و تشیع شده است و با وحدت کشورهای اسلامی ما می‌توانیم بر توطئه‌های استکبار جهانی پیروز شویم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته