دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 مرداد 1394 - 17:08

فرمانده دانشگاه شهید ستاری: در بازآماد هواپیماها و آموزش خلبانی به خودکفایی کامل رسیده‌ایم

فرمانده دانشگاه هوایی شهید ستاری تهاجا، گفت: لباس نیروی هوایی به ویژه لباس پرواز یک افتخار است و پرواز خلبانان ما با این لباس مقدس، همواره یک پرواز ماندگار و دشمن شکن بوده و هست.
کد خبر : 33346

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، امیر سرتیپ دوم خلبان مهدی هادیان با حضور در دانشکده پرواز، ضمن بازدید از روند برنامه‌های آموزشی، در جمع دانشجویان خلبانی، اظهار کرد: احساس غرور و افتخار امروز ما به دلیل ایثار، ایستادگی و جانفشانی دیروز پیشکسوتان نیروی الهی هوایی است.


وی افزود: با وجود توطئه همیشگی دشمنان و تحریم‌های اعمال شده برای نیروی هوایی، در همه زمینه‌ها به خودکفایی رسیده‌ایم و پروازهای هواپیماهای این نیرو بر اساس استانداردهای لازم در حال انجام است.


هادیان تصریح کرد: به حول و قوه الهی و تلاش متخصصان نیروی هوایی، امروز ما در بحث بازآماد -اورها-، آموزش خلبانی به خودکفایی کامل رسیده‌ایم.


فرمانده دانشگاه هوایی شهید ستاری در ادامه گفت: لباس نیروی هوایی به ویژه لباس پرواز یک افتخار است و پرواز خلبانان ما با این لباس مقدس، همواره یک پرواز ماندگار و دشمن شکن بوده و هست.


هادیان اظهار کرد: اگر قوی باشیم هیچکس توانایی تهدید و زور‌گویی به ما را نخواهد داشت که این در نیروهای مسلح ما و به ویژه نیروی هوایی امری اجتناب‌ناپذیر است.


وی در پایان سخنان خود خطاب به دانشجویان خاطرنشان کرد: احساس همدلی که بحمدلله در مجموعه نیروی هوایی وجود دارد موجب تلاش، فعالیت و احساس استقلال بیشتر در این نیرو شده است و شما دانشجویان باید با استعانت از خداوند متعال و الگو پذیری از پیشکسوتان، همواره ادامه‌دهنده راه آنان باشید.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب