دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بزرگترین پروژه آموزشی واحد اهر بزودی افتتاح می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر از پیشرفت 97 درصدی ساختمان مرکزی آموزش در قالب 60 کلاس استاندارد خبر داد و گفت: به زودی شاهد افتتاح این پروژه با حضور مسئولان کشوری خواهیم بود.
کد خبر : 3326

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر نادر اسدی در آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی واحد اهر گفت: توجه جدی و اساسی به تکریم ارباب رجوع، کم کردن مراجعات دانشجویی با توسعه امکانات اینترنتی و اتوماسیون، کاهش مراجعات متعدد اساتید و دانشجویان با استفاده از امکانات تعبیه شده که دانشجویان بتوانند، امورات مربوط به آموزش و پژوهش را در کمترین زمان بدون مراجعه به واحد انجام دهند.


وی به فعالیت های آموزشی در سال جاری اشاره کرد و افزود: 17 رشته جدید در مقطع دکتری و ارشد به مجموع رشته های واحد اضافه شده و 19 رشته جدید پس از تکمیل پرونده و تصویب در استان به سازمان مرکزی جهت اخذ مجوزهای لازم ارسال شده است.


اسدی با توجه به راه اندازی مدرسه سما و توسعه آن در سال جاری افزود: از سال 94 در تمامی مقاطع تحصیلی با برنامه ریزی انجام شده دانش آموز پذیرش خواهد کرد.


رئیس واحد اهر به دو پروژه عمرانی شامل مجتمع خوابگاهی برادران و ساختمان مرکز خدمات دانشجویی اشاره و اظهار کرد: این پروژه ها با زیربنای 6800 متر مربع و با صرف اعتباری بالغ بر 47 میلیارد ریال به اتمام رسیده که تلاش داریم مجتمع خوابگاهی را با تغییر کاربری و اخذ مجوزهای لازم به پلی کلینیک تخصصی با جراحی های محدود تبدیل نماییم.


رئیس شورای فرهنگی واحد اهر فعالیت های انجام شده در حوزه فرهنگی را یادآور شد و راه اندازی 8 کانون فرهنگی ـ اجتماعی در جهت بهره مندی از خلاقیت های دانشجویان و بروز استعدادهای آنها اشاره کرد و افزود: با تنوع بخشی در برنامه های فرهنگی تلاش داریم به نحو مناسب زمینه را برای حضور بیشتر دانشجویان در برنامه های مختلف فرهنگی فراهم کنیم.


اسدی از حمایت برنامه های پژوهشی و تحقیقاتی اساتید و دانشجویان و سرمایه گذاری در اختراعات و ابتکارات خبر داد و افزود: با اخذ مجوزهای لازم زمینه فعالیت برای مرکز رشد واحدهای فناور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر به عنوان دومین واحد مجوزدار در استان فراهم شده که به زودی شاهد بهره برداری از این مرکز با فعالیت شرکت های دانش بنیان در جهت تبدیل ایده های نخبگان، فرهیختگان و دانشجویان به تولید ثروت با مشارکت دانشگاه و دانشجویان در این شهرستان خواهیم بود.


وی به فعالیت های انجام شده در حوزه اداری و مالی نیز اشاره کرد و افزود: با تمهیدات انجام شده، به بیش از 30 درصد کارکنان و اساتید وامهای 60 و 40 میلیون تومانی پرداخت شده و 35 نفر از کارکنان کارمعین به رسمی آزمایش تبدیل وضعیت شده اند. همچنین در جهت رفاه حال همکاران تعاونی مصرف کارکنان و مهدکودک اختصاصی برای اساتید، کارکنان و دانشجویان راه اندازی شده است.


رئیس واحد اهر فعال سازی بوفه دانشجویی، انتشارات، کتابفروشی، اتوماسیون تغذیه، برگزاری جشن فارغ التحصیلی، ارائه تخفیفات دانشجویی و کسب مقامهای برتر کشوری و استانی در رشته های مختلف ورزشی و تجهیز امکانات خوابگاهی برای رفاه حال دانشجویان را از فعالیت های حوزه دانشجویی برشمرد.


در این جلسه رئیس واحد اهر گزارش جامع و کامل از حوزه های مختلف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، دانشجویی، اداری و مالی و خدماتی به حاضرین در طول تصدی خود اشاره کرد که مورد تشویق و تحسین نماینده تام الاختیار ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی در استان قرار گرفت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته