دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 آذر 1397 - 15:00
رئیس دانشگاه آزاد رودهن:

مدال جانبازی به افراد مخلص اعطا می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن گفت: جانبازی، مدال افتخاری است که پروردگار این نعمت گرانقدر و ارزشمند را به افراد مخلص و باایمان خود عنایت می‌کند.
کد خبر : 331732
IMG_5964.JPG

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، حسن شهرکی‌پور در دیدار با خانواده جانبازان این دانشگاه با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم جانبازان و ایثارگران گفت: جانبازی، مدال افتخاری است که پروردگار این نعمت گرانقدر و ارزشمند را به افراد مخلص و با ایمان خود عنایت می‌کند و اکنون این نعمت گران‌بها نصیب شما شده است.


وی گفت: خانواده جانبازان و به‌ویژه همسران آنان که شبانه‌روز به این عزیزان خدمت می‌کنند، جایگاه ویژه‌ای نزد پروردگار متعال داشته و امنیت، آرامش و داشته‌های کشور و انقلاب مرهون خون شهدا و جانبازان و صبر و مقاومت خانواده‌های این عزیزان است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن اضافه‌ کرد: دیدار با جانبازان و خانواده شهدا موجب تقویت روحیه خدمت‌رسانی در مسئولان و موجب زنده نگه‌داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است و ما هرچه در توان داریم، باید برای خدمت به جانبازان، ایثارگران و خانواده‌ آنان انجام دهیم.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته