دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
قاسمی:

نماینده آمریکا از حضور جانبازان شیمیایی در لاهه عصبانی بود

سرپرست گروه اعزامی جانبازان شیمیایی به کنفرانس لاهه گفت: حضور جانبازان شیمیایی در کنفرانس لاهه، باعث عصبانیت نماینده آمریکا در این کنفرانس شد.
کد خبر : 331319
IMG_20181204_113515.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه حماسه و مقاومت گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، نشست رسانه‌ای بیست و سومین کنفرانس  منع سلاحهای شیمیایی(OPCW) با حضور سجاد قاسمی، سرپرست گروه اعزامی به لاهه، اسلام کریمی، مدیرکل مرکز دانش‌پژوهان شاهد و ایثارگر، تشکل‌های جانبازان شیمیایی و اصحاب رسانه در محل  ساختمان تشکل‌های ایثارگری برگزار شد.


سجاد قاسمی، سرپرست گروه اعزامی به کنفرانس منع سلاح‌های شیمیایی گفت: حضور جانبازان شیمیایی در کنفرانس لاهه تأثیر فراوانی در سطح بین‌المللی داشته است.در طول برگزاری کنفرانس، با حضور مستقیم جانبازان شیمیایی، تمام حاضران در این کنفرانس عمق فاجعه شیمیایی را درک کردند.


وی بیان کرد: در این دوره از کنفرانس لاهه نمایشگاه‌های عکس و تصویر را برگزار کردیم که بازدید از این نمایشگاه‌ها در دیده شدن مشکلات جانبازان  بسیار موثر بود.


قاسمی اظهار کرد‌: حضور جانبازان شیمیایی در لاهه باعث شد حتی نماینده آمریکا با عصبانیت به حضور تأثیرگذار جانبازان در کنفرانس لاهه اذعان کند.


در ادامه جلسه، نمایند‌گان تشکل‌های ایثارگر و جانبازان شیمیایی به ارائه  نظرات خود درباره مشکلات و مسائل جانبازان شیمیایی  پرداختند.


 انتهای پیام/4100/خ


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته