دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 آذر 1397 - 11:33
تازه‌های نشر دانشگاه؛

انتشار 2 کتاب توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن

انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی رودهن کتاب‌های «ریاضیات مهندسی» و «شیمی آلی عملی(2) آزمایشگاهی» را منتشر کرد.
کد خبر : 331311

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی رودهن، مسئول انتشارات علمی دانشگاه آزاد رودهن گفت: کتاب «ریاضیات مهندسی» نوشته رامین عنایتی با همکاری مژگاه سید‌هاشمی و فاطمه مرادی و کتاب «شیمی آلی عملی(2) آزمایشگاهی» نوشته نسرین مسن‌آبادی عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی رودهن توسط انتشارات این واحد دانشگاهی به چاپ رسیدند.


طاهره حسومی با بیان اینکه ریاضیات مهندسی یکی از دروس مهم و کاربردی رشته‌های فنی است، افزود: کتاب ریاضیات مهندسی مجموعه‌ای کامل و مطابق با سرفصل درس و قابل استفاده برای دانشجویان مقطع کارشناسی در رشته‌های فنی و مهندسی است.


وی تصریح کرد: تألیف این کتاب به زبان گویا به همراه تشریح کامل مثال‌های متنوع بیان شده است و می‌تواند مورد استفاده برای دانشجویان سایر رشته‌های مرتبط قرار گیرد.


مسئول انتشارات علمی دانشگاه آزاد رودهن درباره کتاب  شیمی آلی عملی(2) آزمایشگاهی نیز گفت: این کتاب دارای طرح درس اجمالی از انواع واکنش‌های مهم در شیمی آلی همراه با ارائه روش‌های آزمایشگاهی شیمی آلی (2) و دارای طرح سوأل با پاسخ است.


وی افزود: هدف اصلی از ارائه این کتاب برای دانشجوی پژوهشگر و علاقه‌مند این است که چه در دانشگاه و چه در صنعت به ساده‌ترین روش بتواند استفاده مطلوبی از راهبردهای این کتاب را داشته باشد.


انتهای پیام/4062/
 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته