دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 آذر 1397 - 10:34
زارعی مطرح کرد:

تلفیق سنت و صنعت در جشنواره سلامت و امنیت غذایی

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین- پیشوا و قرچک گفت: جشنواره سلامت و امنیت غذایی، نماد و تلفیقی از فرهنگ، سنت و آیین کهن ایران است.
کد خبر : 331286
photo_۲۰۱۸-۱۲-۰۳_۱۴-۵۴-۰۴.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ورامین، حامد زارعی عصر روز گذشته در آیین افتتاحیه جشنواره بزرگ دانشگاه نوآور، عشایر کارآفرین، سلامت و امنیت غذایی که در دانشکده کشاورزی این واحد دانشگاهی به مدت چهار روز برپا شده است، گفت: این جشنواره نماد و تلفیقی از فرهنگ، سنت و آیین کهن ایران به همراه صنعت، نوآوری و شکوفایی دانشگاه بوده که با هدف پیوند و آشنایی کامل و همکاری مشترک مراکز علمی نوآور با شرکت‌های تولیدی و عشایر کارآفرین برگزار شده است.


وی ادامه داد: این فرصت ایجادشده بهترین زمان برای ارائه دستاوردها و نوآوری‌های علمی و دانشگاهی از مقطع پیش‌دبستانی تا مقطع دکتری این واحد دانشگاهی بوده و به‌عنوان یکی از معتبرترین مراکز آموزش عالی جنوب شرق استان تهران نویدبخش رشد، بالندگی و پویایی دیار 15 خرداد بوده و همچون نگینی پرفروغ می‌درخشد.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین- پیشوا و قرچک با اعلام برنامه علمی ابلاغی این واحد دانشگاهی خبر داد: با پیگیری‌های صورت گرفته و تلاش همکاران واحد ورامین-پیشوا امروز هم‌زمان با افتتاح جشنواره از برنامه علمی با عنوان غذا و امنیت غذایی رونمایی خواهد شد.


همزمان با این جشنواره، غرفه‌های غربالگری سلامت، مشاوره و روان‌شناسی، بهداشت باروری و تنظیم خانواده، ارتباط با صنعت با حضور شرکت‌های تولیدی، صنایع دستی دانشجویان، محصولات عشایر منطقه، مرکز تحقیقات، مرکز رشد، باشگاه پژوهشگران، پایان‌نامه و نشریات علمی برپا شده و به علاقه‌مندان و قشرهای مختلف مردم ارائه خدمات متنوع خواهند داشت.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته