دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 آذر 1397 - 16:47
قاضی‌مغربی مطرح کرد:

معرفی دانشگاه آزاد یادگار امام خمینی(ره) به عنوان قطب علمی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری عنوان کرد: این دانشگاه به عنوان قطب علمی حمل و نقل شبکه‌های ارتباطی شناخته شده است.
کد خبر : 331135
2.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ری، سعید قاضی‌مغربی عصر امروز در جلسه هماهنگی حضور دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری در سومین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌و‌نقل و صنایع‌وابسته با تأکید به برگزاری دو رویداد استارت‌آپ ویکند، اریبهشت و مهر سال جاری گفت: با برگزاری موفقیت‌آمیز دو رویداد استارت‌آپ ویکند، دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری به‌عنوان قطب علمی حمل‌و‌نقل شبکه‌های ارتباطی شناخته شد.


وی ادامه داد: در استارتاپ دوم  شاهد حضور دانشگاه‌های مطرح و معتبر کشور از جمله دانشگاه شریف، دانشگاه تهران و سایر دانشگاه‌های دیگر بودیم.


قاضی‌مغربی با تأکید بر حضور پررنگ دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) در سومین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل و صنایع وابسته اظهار کرد: با تلاش‌ها و پیگیری‌های دکتر شهابی مسئول دبیرخانه شبکه‌های ارتباطی و حمل و نقل و مسئولان حوزه پژوهش و فناوری، فضای ۱۲۰۰ متری به‌صورت رایگان در مصلای امام خمینی(ره) به این واحد دانشگاهی  اختصاص داده شده است.


وی با تأکید بر ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود در واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری و انتخاب آن به‌‌عنوان قطب شبکه‌های ارتباطی و حمل و نقل افزود: با تلاش دبیرخانه شبکه‌های ارتباطی و حمل و نقل و اعضای کارگروه تخصصی آن  درصدد اجرای پروژه‌های کاربردی و درآمدزا هستیم تا به نقطه مطلوب برسیم و دروس اختیاری و تزهای دکتری، کارشناسی‌ارشد و کارشناسی دانشجویان نیز در این زمینه خواهد بود.


رئیس واحد یادگار امام (ره) با اشاره به شکل‌گیری نسل چهارم دانشگاه‌ها در دنیا گفت: باید به‌دنبال ایجاد دانشگاه نسل چهارم باشیم که بر مبنای آن دانشگاه باید ثروت‌آفرین باشد و به بازار و صنعت ورود پیدا کند.


قاضی‌مغربی روند کاهشی تعداد دانشجو در دانشگاه‌های کشور را یادآور‌شد و افزود: با اقدامات مؤثر و تلاش‌های صورت گرفته همه مسئولان این واحد دانشگاهی، روش‌های مناسبی را برای ترمیم تعداد دانشجو در واحد نظیر؛ راه‌اندازی مدرسه سما در دولت آباد شهرری، راه‌اندازی مجتمع ابوالفتوح رازی ویژه خواهران و مادران در شهرری و راه‌اندازی مرکز آموزش‌های مهارت محور در مجتمع شیخ صدوق عنوان کرد.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته