دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
برانکو:

3 امتیاز بازی فردا را می‌خواهیم/ لیست خروجی در مغز من است

سرمربی پرسپولیس گفت: بازی مقابل ذوب‌آهن سخت و حساس است ولی ما مقابل این تیم برد می‌خواهیم.
کد خبر : 331079
photo_2018-10-22_12-43-38.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، برانکو ایوانکوویچ در نشست پیش از بازی پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن گفت: بازی عقب‌افتاده‌مان با ذوب‌آهن در پیش است. تیمی که با کیفیتی که از آن سراغ داریم فصل را شروع نکرد. تیمی که به‌طور مستمر در لیگ قهرمانان آسیا شرکت داشته و طبیعی است که از جایگاه فعلی‌اش نمی‌تواند راضی باشد و طبیعی است که به همین خاطر تغییراتی در کادر فنی این تیم به وجود آمد.


وی ادامه داد: منصوریان را که مربی باکیفیت و باتجربه‌ای است جذب کردند که هم در نفت و هم در استقلال خیلی عالی کار کرده و طبیعی است که این بازی با پرسپولیس را هم با یک انگیزه مضاعف می‌آیند، شاید یک نقطه عطفی برای نیم‌فصل دوم‌شان باشد. 


برانکو در خصوص کسب سه امتیاز بازی فردا بیان کرد: یک بازی عقب‌ افتاده است و ما به‌دنبال سه امتیاز هستیم و می‌خواهیم که به نزدیک‌ترین فاصله با سپاهان و پدیده برسیم. البته خستگی هم در بدن بچه‌ها حضور دارد. در ترکیب هم ماهینی، انصاری، مصلح و نعمتی را نخواهیم داشت اما علی‌رغم همه این مشکلات اعتماد و اعتقاد حداکثری به تیم خود دارم که در تبریز هم مقابل ماشین‌سازی، ظرفیت و کیفیت خودشان را نشان دادند.


سرمربی پرسپولیس در مورد عملکرد بازیکنان جوان در ترکیب این تیم گفت: بازیکنان جوان‌ خیلی خوب پیشرفت کردند، مثل صالحی، طاهرخانی، سعید حسینی و احسان حسینی هم فردا شاید شانس بازی داشته باشد. البته طبیعی است از علیپور و منشا درمورد مؤثر بودن‌شان در بازی انتظارات بیشتری دارم اما در ریتم بازی‌هایی که داشته‌ایم، نتایجی که کسب کرده‌ایم، سخت می‌شود انتظار داشت که بازیکنان جوان‌تر خیلی فرصت بازی داشته باشند، اما اینکه از این به‌ بعد شانس بازی خواهند داشت، بله، خواهند داشت.


وی در مورد لیست خروجی پرسپولیس در نیم فصل گفت: لیست خروجی در مغز من است و هیچ کس از آن مطلع نیست.


انتهای پیام/4051/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته