دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
پدیده تیم پرسپولیس:

قرعه سختی در آسیا داریم/ باید با تمام توان بجنگیم

پدیده جوان پرسپولیس گفت: قرعه سختی در آسیا داریم و باید با تمام توان با تیم‌ها بجنگیم.
کد خبر : 330703
download.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، سعید حسین‌پور بازیکن جوان تیم پرسپولیس که از تیم امید به تیم بزرگسالان راه یافته، امیدوار است در آینده بتواند اعتماد برانکو را به خود جلب کند.


وی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا با اشاره به  آخرین وضعیتش اظهار کرد: همه چیز خیلی خوب است و خیلی هم آماده‌ام.


پدیده جوان پرسپولیس با اشاره به پیروزی تیمش مقابل ماشین‌سازی تبریز تصریح کرد: بچه‌ها تلاش کردند و در پایان بازی توانستیم مزد زحمات‌مان را بگیریم و سه امتیاز را به‌ دست آوریم. از آقای برانکو قدردانی می‌کنم و خدا را شکر توانستم جواب اعتمادشان را بدهم.


حسین‌پور با اشاره به بازگشت مصدومان تیم و اضافه شدن بازیکنان جدید پرسپولیس بیان کرد: با اضافه شدن نفرات جدید فضای رقابتی بهتر و شرایط دشوارتر خواهد شد.


وی در خصوص مدت زمان باقی‌مانده از قراردادش عنوان کرد: دو سال دیگر از قراردادم با پرسپولیس باقی مانده است و خوشبختانه مشکل سربازی هم ندارم.


پدیده جوان پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا در سال جاری سر تمرین تیم امیدهای پرسپولیس رفتید؟ گفت: می‌توانستم سر تمرین تیم امیدها بروم اما نرفتم.


وی در خصوص بازی بعدی پرسپولیس با ذوب‌ آهن متذکر شد: ذوب‌ آهن واقعاً تیم خوبی است و سرمربی بسیار خوبی هم دارد. بازی دشواری خواهیم داشت، اما قطعاً برای برد بازی خواهیم کرد.


پدیده جوان پرسپولیس با اشاره به قرعه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا تبیین کرد: قرعه‌کشی را دیدم و گروه سختی داریم. از طرف دیگر چون سال گذشته به فینال رسیدیم تیم‌ها روی ما حساب می‌کنند و این کار ما را سخت‌تر می‌کند.


حسین‌پور متذکر شد: فینالیست شدن تیم ما در آسیا فشار را روی ما بیشتر می‌کند. البته توقع‌ها به‌جا است. تیم‌های دیگر نیز با انگیزه بیشتری روبه‌روی ما قرار می‌گیرند و از این لحاظ هم کار سختی در پیش خواهیم داشت.


وی با قدردانی از حمایت هواداران پرسپولیس تأکید کرد: هواداران در فضای مجازی خیلی به من لطف داشتند و دست تک‌تک‌شان را می‌بوسم.


پدیده جوان پرسپولیس با بیان اینکه منتظر گلزنی من در دیدارهای آینده باشید، گفت:  بعد از گلزنی شادی گل خوبی خواهم داشت.


انتهای پیام/4051/4078/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته