دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 آذر 1397 - 14:35
خجسته در گفتگو با آنا:

بودجه دفاعی کشور متناسب با شرایط منطقه تقویت شود

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه دفاعی متناسب با شرایط منطقه و همان اندازه که دشمنان برای برهم زدن امنیت کشور تلاش می‌کنند، تقویت شود.
کد خبر : 331065
4302821.jpg

امیر خجسته در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درباره اولویت‌های بودجه سال 98 اظهار کرد: اقتصاد و امنیت دو مقوله اولویت‌دار در شرایط کنونی کشور هستند که دشمن سرمایه‌گذاری کلانی در برای  مختل کردن آن انجام داده است.


عضو هیأت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با توجه به زمان بودجه‌بندی در کشور تصریح کرد: بنیه و بودجه نظامی و دفاعی باید متناسب با شرایط منطقه تقویت شود و به همان اندازه که دشمنان برای برهم زدن امنیت این کشور تلاش می‌کنند ما هم باید قدرت دفاعی کشور را تقویت کنیم.


خجسته با تأکید براینکه امنیت مقوله‌‌ای‌ است که اگر نباشد، معیشت را هم مختل می‌کند، گفت:  قدرت دفاعی ضامن امنیت کشور است و مردم این نعمت را با هیچ چیز معاوضه نمی‌کنند، بنابراین لازم است بودجه نظامی مورد توجه ویژه قرار گیرد و همه باید در این مورد اتفاق‌نظر داشته باشند. چرا که تضعیف قدرت نظامی موضوعی جبران‌ناپذیر است.


رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه معیشت مردم و جلوگیری از فشارهای اقتصادی از دیگر وظایفی است که دولت باید در بودجه سال آینده به آن توجه کند، خاطرنشان کرد: تنگناهای اقتصادی نباید به اقشار کم‌درآمد جامعه فشار وارد کند. البته مردم به شرایط ویژه در کشور واقفند، اما باید مراقب کید دشمنان در  پروژه فشار بر مردم و ایجاد نارضایتی هم باشیم.


انتهای پیام/4034/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
رضا اسکندری
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۱
۰
کم کردن بودجه دفاعی کشور آب به آسیاب دشمن ریختن است
علیرضا سلیمی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۲
۰
بودجه دفاعی کشور باید اولویت بودجه ریزی در کشور باشد خصوصا با شرایطی که در منطقه موجود است
هلدینگ شایسته