دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 آذر 1397 - 10:53
حجت‌الاسلام حسینی:

زمينه مناسب برای انجام فعاليت‌های فرهنگی در دانشگاه فراهم است

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر گفت: زمينه مناسب برای انجام فعاليت‌های فرهنگی در دانشگاه فراهم است.
کد خبر : 330947
حسینی.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بوشهر، حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی صبح امروز در جلسه استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد بوشهر با بیان اینکه پرورش و تربیت در کنار تعلیم مباحث علمی باید مورد توجه قرار‌ گیرد، اظهار کرد: این دو فرآیند رابطه‌ای فشرده و متقابل با هم دارند و در دین مبین اسلام نیز تعلیم در کنار تربیت قرار گرفته است.


وی با برشمردن برخی از ظرفیت‌ها، فرصت‌ها، نیازها و تهدید‌های نسل جوان، عنوان کرد: وظیفه ما توسعه و تعمیق آگاهی‌ها و علایق اسلامی دانشگاهیان و گسترش فضای معنوی و اسلامی در دانشگاه‌ها برای رشد فضائل اخلاقی است.


حسینی با گزارشی از عملکرد دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: ضمن مخاطب قرار‌دادن همه فعالان دانشگاهی اعم از کارمند، استاد و دانشجو با اجرای مدبرانه برنامه‌های همه‌جانبه و متنوع در تمام زمینه‌ها شاهد تعامل دوسویه این عزیزان با دفاتر نهاد در دانشگاه هستیم.


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر  خواستار تلاش برای تقویت روح خود‌باوری و استقلال فکری، خدا‌محوری، ایثار، عدالت‌خواهی، دشمن‌شناسی و اجرای مطالبات مقام معظم رهبری در دانشگاه شد.


انتهای پیام/4062/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته