دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 آذر 1397 - 14:50
رئیس فدراسیون تیراندازی:

دو کرسی جهانی کسب کردیم/ مربی خارجی جذب نمی‌کنیم

رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: با توجه به شرایط ارزی و ریالی جذب مربی خارجی خیلی سخت است و به همین خاطر ما هم نمی‌توانیم در رشته تفنگ، مربی خارجی جذب کنیم.
کد خبر : 330813

علی دادگر در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا درباره کسب کرسی در هیأت اجرای فدراسیون جهانی تیراندازی گفت:  پس از 38 سال انتخابات فدراسیون جهانی تیراندازی برگزار و رئیس مکزیکی این فدراسیون اعلام بازنشستگی کرد و ریاست این فدراسیون  به ولادیمیر لیسین از روسیه رسید که توانست با 148 رأی صاحب این کرسی شود. روس‌ها در کسب کرسی موفق‌تر عمل کردند و صاحب بیشتر کرسی‌ها شدند. 


وی گفت: ما هم برای نخستین‌بار موفق شدیم با کسب 150 رأی در هیأت اجرایی فدراسیون جهانی، کرسی به دست بیاوریم و این اتفاق برای نخستین بار بود که در تاریخ تیراندازی ایران رقم می‌خورد و خوشبختانه فدراسیون سوم یا چهارمی هستیم که این کرسی مهم و تأثیرگذار را داریم. 


رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: کسب این کرسی متعلق به من نیست و به ورزش ایران تعلق دارد. خدا را شکر برای کسب این کرسی، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان از ما حمایت کردند. قبل از برگزاری این انتخابات ایمیلی به امضای صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک به تمامی رؤسای کمیته‌ها ارسال شد و قبل از برگزاری انتخابات آنها اعلام کردند که به من رأی خواهند داد. همانطور که گفتم حمایت این دو نهاد از ما برای کسب این کرسی خیلی کمک کرد. 


دادگر در خصوص تأثیرات این کرسی برای تیراندازی ایران عنوان‌ کرد: ما تاکنون در مجامع‌ بین‌المللی کرسی نداشتیم و به همین ‌خاطر تمام تلاشمان این است که این کرسی را حفظ کنیم و در جهت پیشرفت تیراندازی از آن استفاده کنیم. خوشبختانه با کسب این کرسی توانستیم در کمیته پزشکی فدراسیون جهانی تیراندازی یک کرسی دیگر  به دست بیاوریم. ندا نوروزی موفق شد در این کمیته کرسی بگیرد و این اتفاق برای ما خیلی ارزشمند است.


رئیس فدراسیون تیراندازی عنوان کرد: به هر روی امیدوارم موفقیت‌های تیراندازی همچنان ادامه داشته باشد و ما بتوانیم در رقابت‌های گزینشی برای کسب سهمیه المپیک موفق شویم و ورزشکاران ما بتوانند سهمیه المپیک توکیو را به دست بیاورند.


وی در خصوص جذب مربی خارجی در تیراندازی گفت: با توجه به شرایط ارزی و ریالی  جذب مربی خارجی خیلی سخت است و به همین خاطر ما هم نمی‌توانیم در رشته تفنگ، مربی خارجی جذب کنیم. در رشته تپانچه هم که وضعیت مشخص است و مربی خودمان را داریم اما در رشته پروازی هنوز وضعیت مشخص نیست. 


انتهای پیام/4051/4057/پ


 


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
امیر
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹
۰
کرسی جهانی خیلی برای ورزش ما مهمه
شیبانی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲
۰
اگر در داخل کشور مربیان خوب داریم نیازی نیست که از خارج از کشور مربی استخدام کنیم
خرمشاهی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳
۰
این باعث افتخاره که دو کرسی جهانی کسب کردیم ولی ما باید در پی بالا بردن توانمندیهای این ورزشکاران باشیم
حسام
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۷
۰
خیلی عالیه موفق باشید
هدایت الله معیری
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۷
۰
منم با نظر شما کاملا موافقم
کاوه میرزایی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۸
۰
مربی خارجی برا چی وقتی خودمون تو کشور مربی خوب داریم
هلدینگ شایسته