دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 آذر 1397 - 11:24
مربی تیم ملی تیراندازی:

تیم تفنگ به مربی خارجی نیاز ندارد

مربی تیم ملی تفنگ گفت: به نظرم در شرایط فعلی و با توجه به گرانی نرخ ارز، بهتر است ارز نیما به جای پرداخت حقوق مربیان خارجی برای تهیه مهمات و فشنگ هزینه شود.
کد خبر : 328935
139502252227271257707064.jpg

ابراهیم اینانلو در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا درباره آغاز اردوی تیم ملی تفنگ گفت: اردوی تیم ملی تفنگ با توجه به صحبت‌هایی که با مسئولان فدراسیون تیراندازی داشته‌ایم قرار است از 10 آذر آغاز شود. این اردو بعد از برگزاری رقابت‌های المپیاد برگزار خواهد شد. البته من هنوز لیست تیراندازان را به فدراسیون اعلام نکردم اما نفرات مانند گذشته است و تفاوتی زیادی نکرده است. 


وی ادامه داد: فکر می‌کنم تنها مه‌لقا جام بزرگ به دلیل مصدومیت از ناحیه پا نتواند در اردوی تیم ملی حاضر شود. او یکی از ملی‌پوشان باتجربه تیم ملی است و تنها کسی بود که توانست در تفنگ سه‌وضعیت در بازی‌های آسیایی به مدال برسد. امیدوارم که هر چه سریع‌تر شرایط مصدومیتش بهبود پیدا کند و  بتواند تمریناتش را از سر بگیرد. با توجه به اینکه جام‌بزرگ رشته تخصصی‌اش تفنگ سه‌وضعیت است و یکی از تمرینات ما در این رشته، تمرین با زانو است به احتمال زیاد این تمرین را انجام نمی‌دهد که به زانویش فشار وارد نکند.


مربی تیم ملی تفنگ در خصوص وضعیت مهمات و فشنگ گفت: متأسفانه یکی از مشکلات همیشگی ما تهیه مهمات است و با توجه به شرایط ارزی این موضوع با مشکلات زیادی روبه‌رو شده است. البته راه‌های زیادی برای تأمین فشنگ وجود دارد، اما همانطور که گفتم با چند برابر شدن نرخ ارز مشکلات زیادی هم به وجود آمده است. 


اینانلو تأکید کرد: ‌رقابت‌های جهانی تیراندازی در تفنگ و تپانچه به عنوان دومین مسابقه کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو از اول اسفند برگزار می‌شود و بعد از آن در فروردین و همچنین اوایل اردیبهشت در چین و بعد از آن هم در مونیخ آلمان در خرداد رقابت‌های مهمی پیش‌رو داریم، از همین روی تهیه فشنگ و مهمات برای ما در اولویت اصلی است. به نظرم ارز نیما که برای رقابت‌های برون مرزی و حقوق مربیان خارجی در نظر گرفته شده است با شرایط موجود به افرادی تعلق بگیرد که شانس کسب سهمیه المپیک را دارند. 


وی در پاسخ به این سوال که مربی خارجی برای تیم تفنگ ضروری است یا خیر، عنوان کرد: نظر شخصی من این است که در شرایط فعلی تیم تفنگ به مربی خارجی نیاز ندارد و مهمترین موضوع برای ما تهیه مهمات و فشنگ است. البته این نظر شخصی من است و شاید با نظر مسئولان فدراسیون متفاوت باشد. اما ما با توجه به اینکه از اسفند تا اردیبهشت رقابت‌های مهمی پیش‌رو داریم و اصلی‌ترین موضوع هم برای ما تهیه مهمات است، بنابراین نظر من این است که در شرایط فعلی حضور مربی خارجی چندان ضرورتی ندارد. 


مربی تیم ملی تفنگ تأکید کرد: به‌طور حتم اگر تیم  ما مهمات کافی را داشته باشد و بتواند تمرینات خوبی پشت سر بگذارد ما می‌توانیم همچنان سال‌های گذشته سهمیه المپیک را به دست بیاوریم. 


انتهای پیام/4051/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
امیر
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹
۰
عالی عالی
امیر
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷
۰
چرا باید به مربی خارجی پول بدن
احمد
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸
۰
چرا نباید یک تیم ملی مهمات داشته باشه
هلدینگ شایسته