دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 آذر 1397 - 02:41
قوانین هتلداری؛

قانونی که در تمام هتل‌های دنیا اجرا می‌شود

اگر در سفر خود اقامت در هتل را انتخاب کردید این را بدانید که برخی قوانین هتلداری در تمام دنیا یکسان است و باید به آن احترام بگذارید.
کد خبر : 330808
Hotel-Policies.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه سفر و گردشگری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سفر جزو لاینفک زندگی هر فرد است، زیرا می‌تواند در افزایش روحیه و سلامت افراد نقش تعیین‌شده‌ای داشته باشد و هتل‌ها یکی از مکان‌هایی است که افراد می‌توانند برای اقامت در سفر از آن‌ها استفاده کنند.


اما حضور در این هتل‌ها سازوکار خودش را دارد و هر مسافری که تصمیم می‌گیرد در هتل بماند باید به قوانینی هتل محل اقامت احترام بگذارد.


یکی از قوانین در هتل‌ها این است که تمام اطلاعات مسافران در اختیار پلیس نیز قرار می‌گیرد. درست از زمانی که فردی اتاقی را کرایه می‌کند به‌محض ورود تمامی اطلاعاتش به‌صورت آنلاین برای پلیس فرستاده می‌شود. شاید یکی از دلایل اصلی که برای اقامت در هتل باید شناسنامه عکس‌دار ارائه دهید همین است.


اما اگر شما در یک هتل اقامت پیدا کردید نمی‌توانید دوستان و اقوامتان که در آن شهر ساکن هستند را بیشتر از یک ساعت به اتاقتان دعوت کنید؛ البته امتحانش ضرری ندارد اما اگر مهمانتان مشغول خوردن شام بود و مدام نگهبان هتل به شما تذکر داد زیاد تعجب نکنید این موضوع از قوانین هتل‌ها در همه جای دنیا است.


البته می‌توانید ساعت‌ها در لابی هتل بنشینید و با دوستان و اقوامتان گپ بزنید اما داخل اتاق‌های هتل در هیچ جای دنیا و ایران نمی‌توانید میهمان ببرید.


انتهای پیام/4087


انتهای پیام/

برچسب ها: هتل
ارسال نظر
هلدینگ شایسته