دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

«شاهین بر‌ آفتاب» در نخلستان اوج گرفت

کتاب «شاهین بر‌ آفتاب» نوشته گلعلی بابایی در مجتمع فرهنگی نخلستان اوج رونمایی شد.
کد خبر : 330788
IMG_20181202_164952.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه حماسه و مقاومت گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، با فرا رسیدن سالگرد شهادت شهید بزرگوار غلامعلی پیچک از کتاب «شاهین بر‌ آفتاب» که توسط گلعلی بابایی نویسنده عرصه ادبیات دفاع مقدس به رشته تحریر درآمده است، رونمایی شد. 


آیین رونمایی از این اثر فاخر در زمینه دفاع مقدس که زندگی سردار غلامعلی پیچک در آن به رشته تحریر درآمده با حضور سردار اسماعیل کوثری، سردار حسین دینی، نویسنده کتاب و خانواده معظم شهید پیچک  انجام شد.


سردار اسماعیل کوثری در این مراسم، از توانایی‌های شهید پیچک سخن به میان آورد و گفت: شهید پیچک با اینکه در اوان جوانی بود، از تجربه بالایی در امور جنگی برخوردار شده بود و با توکل به خدا و عشق به امام خمینی(ره) از هیچ تلاشی فروگذار نبود.


در ادامه مراسم، مستند زندگی شهید پیچک به نمایش گذاشته شد. در این مستند خانواده شهید پیچک خصوصیات این شهید بزرگوار را بیان کرده‌اند.


گلعلی بابایی نویسنده کتاب «شاهین بر‌ آفتاب» گفت: پرداختن به زندگی شهدا خیلی کار سختی بود و وقتی این کار آسان شد که کار را گروهی انجام دادیم و من از همین جا از تمام دوستانم برای همکاری در این کار و همچنین سردار کوثری و سپاه تهران قدردانی می‌‌کنم. من قصه ننوشتم، بلکه تمام کتاب از واقعیات سرچشمه گرفته و برای تمام نقل‌هایم سند دارم. شاید کم نوشته باشم.


در پایان این مراسم توسط سردار کوثری، سردار دینی و خانواده شهید از این کتاب رونمایی شد.


انتهای پیام/۴۱۰۰/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته