دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
جلال حسینی:

از کی‌روش تشکر می‌کنم/ هیجان‌زده هستم

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال گفت: از کارلوس کی‌روش که هفت سال شاگردش بودم تشکر می‌کنم.
کد خبر : 330685
H_MP4959 (1).jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، نشست خبری سید جلال حسینی از با حضور برانکو ایوانکوویچ سرمربی، عرب معاون پشتیبانی ـ مالی، خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، سیدجلال حسینی کاپیتان، قنبرپور سرپرست تیم، گرشاسبی مدیرعامل و خبیری یکی دیگر از معاونین مدیرعامل و کاپیتان دوم تیم حسین ماهینی از  آغاز شد.


به دلیل این نشست ترافیک شدیدی در اطراف باشگاه به وجود آمده است، همچنین کادر فنی نیز در این نشست حضور دارند.


در ابتدای این نشست ابتدا خمارلو با عذرخواهی از اصحاب رسانه به دلیل فضای ناکافی گفت: قرار بود این نشست در مجموعه کاظمی برگزار شود. وی همچنین بیانیه‌ای در حمایت از کاپیتان اول تیم خواند.


بعد از پایان این بیانیه حضار او را تشویق کردند.


گرشاسبی: حسینی از اسطوره‌های فراموش نشدنی فوتبال ایران است


سپس حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بیان کرد: اگر این تعداد افراد حضور پیدا می‌کردند مراسم را در جای بهتر و بزرگ‌تر می‌گرفتیم. وی اسطوره‌ برتر ما است.


وی اضافه کرد: حسینی یکی از تکرارنشدنی‌های فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس است. خدا را شاهدم وقتی وی به تیم ملی دعوت نشد یک نفر را برای دعوتش به تیم ملی واسطه نکردیم، حتی وقتی بعد از عدم دعوتش به تیم ملی با سید جلال صحبت کردم، او گفت: لطفاً پیگیری و اعتراض نکنید. هواداران نیز از عدم دعوت حسینی به تیم ملی بسیار ناراحت بودند.


برانکو: حسینی عضو از خانواده ما است


در ادامه این نشست برانکو در مورد کاپیتان تیمش صحبت‌هایی را مطرح کرد. سرمربی پرسپولیس بیان کرد: قبل از هر چیزی سلام می‌کنم خدمت حضار محترم. واقعاً لذت بردم وقتی این تعداد را دیدم که آمده‌اند اینجا برای این کنفرانس خبری. با همین کارتان احترام ویژه‌ای را از جانب خودتان به کاپیتان ما آقای سید جلال حسینی نشان داده‌اید.


وی افزود: البته نمی‌خواهم از ایشان به‌نوعی تشکر و تمجید کنم چون همچنان عضوی از تیم و خانواده ما است اما مایلم به ایشان تبریک بگویم به‌خاطر همه آن فداکاری‌ها و همکاری‌هایی که با تیم ملی داشته و با 115 بازی ملی خودش در تیم ملی‌مان، افتخار خانواده خودش، افتخار تیم ملی ایران و افتخار همه ما که با ایشان کار می‌کنیم شده‌اند. تبریک می‌گویم به ایشان به عنوان رکورددار قهرمانی در تاریخ فوتبال ایران و تبریک می‌گویم به ایشان بابت وفاداری که هم به تیم ملی و هم به باشگاه خودش و هم به فوتبال ایران داشت.


برانکو در ادامه عنوان کرد: همچنان وظایف سنگین دیگری دارد در ادامه کار فوتبال ایران. من مربی باتجربه‌ای هستم، تیم‌های بسیار و بازیکنان بسیاری را پرورش داده‌ام، ستاره‌های جهانی را تمرین داده‌ام، بازیکنانی را که بهترین گل‌زنان و آقای گل جام جهانی بوده‌اند. بازیکنانی که در بزرگ‌ترین باشگاه‌های دنیا بازی کرده و همچنان بازی می‌کنند. به‌عنوان مثال آقای مودریچ بهترین بازیکن جهان شناخته شده و امسال صحبت توپ دادن توپ طلا به ایشان است. این را عرض کردم به‌این‌خاطر که می‌خواهم بگویم سید جلال در واقع در طبقه این بازیکنان قرار دارد و مهم‌ترین بازیکنی که تمرینش دادم و افتخار بزرگ من بود که با چنین بازیکنانی کار بکنم. یک‌بار دیگر بابت همه چیز تبریک می‌گویم. تشکر می‌کنم بابت اینکه همکاری بسیار عالی و خوب ایشان در طول سه سال اخیر که هم به‌عنوان کاپیتان تیم، دست راست من در تمرینات بوده، که خودش می‌تواند بزرگ‌ترین کمک برای مربی، بازیکنان و همه تیم باشد.


حسینی: از قلعه‌نویی، برانکو، کی‌روش و دایی تشکر می‌کنم


جلال حسینی هم بعد از پایان صحبت‌های مدیرعامل و سرمربی پرسپولیس بیان کرد: خیلی هیجان‌زده‌ام و باید خیلی تشکر کنم و ممنون باشم از شما که تشریف آوردید. ممنون شما هستم و واقعاً فکر نمی‌کردم که اینجا اینقدر شلوغ باشد. تشکر ویژه می‌کنم از شما که تشریف آوردید و از آقای گرشاسبی و آقای برانکو ممنونم که همیشه حمایتم کردند، همیشه کنارم بودند. 


وی در خصوص تصمیمی که برای خداحافظی از تیم ملی گرفته است گفت: این تصمیم را چند ماه گذشته گرفتم که می‌خواستم خداحافظی کنم ولی هر سری یک‌مقدار دو دل می‌شدم و تصمیم بزرگی بود و سختی‌های خودش را داشت. بعد که با آقای برانکو و آقای گرشاسبی صحبت کردم این تصمیم را گرفتم که قرار بود جمعه باشد ولی به شنبه موکول شد. اینجا جا دارد که تشکر کنم از آقای برانکو که من را به تیم ملی دعوت کرد. از آقای قلعه‌نویی تشکر ویژه می‌کنم که در تیم ملی به من بازی داد و همیشه حمایتم کرد. از آقای علی دایی چه در باشگاه سایپا که با ایشان کار کردم و چه در تیم ملی، همیشه حمایتم کرد. آقای قطبی در تیم ملی خیلی حمایتم کرد. از آقای کی‌روش تشکر می‌کنم، هفت سال شاگرد ایشان بودم و درس‌های زیادی یاد گرفتم و خیلی به من کمک کرد. من فکر کنم بیشتر باید تشکر کنم چون صحبت کردن خیلی سخت است مخصوصاً در حضور این جمعیتی که اینجا هستند.


حسینی ادامه داد: از مردم شهرم بندر انزلی تشکر می‌کنم که خیلی برای من زحمت کشیدند. آنجا من را ساختند، کمک کردند. سه سال سپاهان بودم، از سپاهانی‌های عزیز تشکر می‌کنم و مهم‌ترین مسئله من هواداران بی‌نظیر خودمان هستند که همیشه کنارم بودند، چه روزی که تیم‌ملی بودم، چه روزی که خط خوردم و از دیروز که خداحافظی کردم، نمی‌دانم چه بگویم، نشان دادند که بی‌نظیرند و باید نهایت تشکر را از آنها بکنم به‌عنوان یک بازیکن، به‌عنوان کاپیتان! و امیدوارم که بتوانم تلاشم را بکنم، بتوانیم موفقیت‌های بیشتری برای پرسپولیس به‌دست بیاوریم که بتوانیم دل هواداران‌مان را شاد کنیم. واقعاً در یک شرایطی هستیم که شرمنده آنها هستیم، شرمنده از این نظر که خیلی تلاش کردیم ولی نتوانستیم در فینال آسیا آنها را خوشحال کنیم ولی ادامه می‌دهیم و إن‌شاءالله خوشحال‌شان خواهیم کرد.


وی در خصوص نحوه خداحافظی بازیکنان از تیم ملی اظهار کرد: بزرگان ما همه به همین صورت خداحافظی کردند ولی این شرایطی است که وجود دارد. متأسفانه تصمیم‌گیری درستی نمی‌شود و هیچ‌وقت هم درست نشد. من فکر کنم مهم‌ترین چیز برای ما بازیکنان، مردم هستند و تنها کاری که می‌توانیم بکنیم این است که برای کشورمان، برای پرچم‌مان بجنگیم. بعد هم بحث بازی خداحافظی اصلاً مطرح نیست. تنها کاری که برای‌مان مهم است جنگیدن برای مردم و خوشحال کردن‌شان است.


حسینی در خصوص عدم واکنش کادر فنی تیم ملی به خداحافظی‌اش افزود: ممنون شما هستم و فکر می‌کنم شماهایی که اینجا هستید خیلی برای من ارزشمند است و من باید خیلی خوشحال باشم که شما اینجا و کنارم هستید. ممنون شما هستم، اولش هم گفتم، هیجان‌زده هستم و مهم‌ترین چیز برای من، مردم کشورم هستند و هر چقدر می‌توانستم تلاش کردم و جایی هم که نتوانستم واقعاً از توانم خارج بود و اینجا جا دارد از علی آقا پروین و آقای کریمی هم تشکر کنم که همیشه حمایتم کردند، دیروز هم همین‌طور و دوستان خیلی زیادی، بچه‌های تیم ملی که با آنها زندگی کردم، کنارشان بودم اما الان هم به‌عنوان یک هوادار باز هم کنارشان هستم. همین که مردم ما خوشحال باشند من ممنون‌شان هستم و فکر می‌کنم از دیروز تا حالا کاری با من کردند که من هیچ وقت نمی‌توانم این مسائل را فراموش کنم.


انتهای پیام/4051/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته