دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در فرهنگسرای ملل؛

نمایشگاه آثار نقاش روشندل برگزار می‌شود

نمایشگاه نقاشی «دو درخت» شامل آثار دو هنرمند روشندل و معلول جسمی حرکتی در فرهنگسرای ملل برگزار می‌شود.
کد خبر : 330613
photo_2018-12-03_12-21-5241111.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه هنرهای تجسمی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، نمایشگاهی از آثار هنری هنرمند روشندل هاتف شرار و هنرمند معلول جسمی و حرکتی هادی شعبانی، به مناسبت فرا رسیدن هفته معلولین در فرهنگسرای ملل از 18 آذر برگزار می‌شود.


هاتف شرار هنرمند روشندل که به‌صورت حرفه‌ای نقاشی را از سالیان قبل فراگرفته است، سومین نمایشگاه نقاشی خود را برگزار می‌کند. اولین نمایشگاه آثار نقاشی هاتف شرار در موزه پروفسور حسابی و نمایشگاه دوم این هنرمند در خانه هنرمندان اصفهان برگزار شده است.


هاتف شرار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا گفت: هنر نقاشی را در کلاس اساتید نقاشی که در حوزه آموزش به روشندلان فعالیت دارند، فرا گرفتم و در ابتدا به سبک رئال آثارم را خلق می‌کردم ولی به مرور زمان به سمت سورئال و نقاشی مدرن پیش رفتم. من تصورات ذهنی خود را بر روی بوم به تصویر می‌کشم و به آنها حجم می‌بخشم؛ در اکثر اوقات کار‌هایی را نقاشی می‌کنم در ابتدا به صورت لامسه آن را درک می‌کنم و سپس آن را روی بوم پیاده می‌کنم. از همین جا از تمام عزیزان روشندل و یا دارای معلولیت درخواست می‌کنم خود را به دست روزمرگی‌ها نسپارند و در آن زمینه هنری که استعداد و علاقه دارند کوشا باشند، چراکه هنر روح انسان را زنده نگاه‌ می‌دارد.


وی بیان‌ کرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: در کنار هنر نقاشی کار خوانندگی را نیز انجام می‌دهم و دو آلبوم موسیقی «چه شد» و «انگار نه انگار» را به بازار داده‌ام. نمایشگاه نقاشی «دو درخت» که شامل آثار نقاشی‌ام به اتفاق آثار هنری هادی شعبانی دوست عزیزم که از ناحیه پا دچار معلولیت حرکتی است را روز 18 آذر در محل فرهنگسرای ملل واقع در خیابان قیطریه، پارک قیطریه، از ساعت 16 برگزار می‌کنیم و از تمام دوستداران هنر نقاشی برای دیدن از این نمایشگاه دعوت می‌کنم.


انتهای پیام/4072/4100/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته