دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نمایشگاه آثار خط نقاشی ایمان ملاجعفری افتتاح می‌شود

نمایشگاه آثار خط نقاشی ایمان ملاجعفری نهم آذرماه در گالری آریانا افتتاح خواهد شد.
کد خبر : 328911
photo_۲۰۱۸-۱۱-۲۶_۱۲-۱۸-۲۱11111.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه هنرهای تجسمی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، نمایشگاه خط‌نقاشی ایمان ملا‌جعفری که تلفیقی از گرافیک، نقاشی و خوشنویسی است، نهم آذر ماه در گالری آریانا افتتاح می‌شود. 


ایمان ملا‌جعفری در گفتگو با خبرنگار آنا گفت: در این نمایشگاه نزدیک به 40 اثر خط و نقاشی  به نمایش گذاشته می‌شود. در خلق این آثار از هنر‌های خوشنویسی، گرافیک و نقاشی کمک گرفته‌ام  و تمام سعی من در این آثار دوری از بی‌تفاوتی و پرهیز از اعتراض در مقابل نا‌ملایمات است.


وی بیان کرد: برای هنرجویان و علاقه‌مندان به هنر خط‌نقاشی یادآور می‌شوم که هنر خط‌نقاشی تنها خوشنویسی و یا نقاشی محض نیست، بلکه برای رسیدن به آنچه مطلوب خط‌نقاشی است، گرافیک، نقاشی و خوشنویسی به همراه خلاقیت و دانستن هنر‌های تجسمی اساس کار است.


سابقه ایمان ملاجعفری را در طراحی گرافیک، تدریس دانشگاه و ارتباطات یکپارچه بازاریابی می‌توان جستجو کرد، اما این بار تجارب سال‌های اخیر خود را در غالب آثار خط‌نقاشی، برای مخاطبانش به تماشا خواهد گذاشت. آثاری که حاصل همنشینی حروف، رنگ و بافت در ترکیب‌بندی‌های گوناگون و متنوع است.


مضمون این نمایشگاه خط‌نقاشی مهرورزی است و هنرمند با تأکید بر، دوری از بی‌تفاوتی و پرهیز از اعتراض، محبت و دیگردوستی را راه برون‌رفت از شرایط سرد ارتباطات اجتماعی امروز می‌داند. هنرمند از دریای بیکران ادبیات فارسی بهره گرفته  و با تجارب تجسمی و بصری خود آمیخته و آثاری را خلق نموده تا از این طریق مخاطبانش را به مهرورزی و مهربانی دعوت نماید.


علاقه‌‌‌مندان برای حضور در مراسم افتتاحیه نمایشگاه خط‌نقاشی ایمان ملا‌جعفری می‌توانند 9 آذر در گالری آریانا واقع در  خیابان فیاضی (فرشته) از ساعت 16 حضور بیابند.


انتهای پیام/4072/4100/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته