دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
قندی در گفتگو با آنا:

رفتار آرش ظلی‌پور را تأیید نمی‌کنیم، چون اشتباه بود

تهیه‌‌کننده برنامه «من و شما» درباره برخورد نامناسب مجری این برنامه با مسعود فراستی گفت: رفتار مجری را تأیید نمی‌کنیم، چون اشتباه بود و خودش هم عذرخواهی کرد.
کد خبر : 330343
9999999.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، «من و شما» که برنامه‌ای گفتگومحور با حضور چهره‌های شناخته شده موسیقی، ورزش، سینما و ادبیات ظهرهای جمعه از شبکه شما پخش می‌شود، پیش از این هم پیشینه حاشیه‌سازی و بحث‌های جنجالی را داشت. با این حال برنامه شب گذشته، یکی از پر سروصداترین قسمت‌های آن بود که حتی منجر به عذرخواهی مدیر شبکه و مجری و تهیه‌کننده آن شد. این برنامه پیش از این هم با حضور برخی مهمانان توانسته بود خط اول برخی رسانه‌ها باشد.


علی نصیریان، جمشید مشایخی، سام درخشانی، امیر جعفری، رامبد جوان،  آتیلا پسیانی، حامد بهداد، رضا کیانیان، محمدرضا فروتن، گوهر خیراندیش، هنگامه قاضیانی، هومن سیدی، مهرداد میناوند، حمید گودرزی و داریوش ارجمند از جمله میهمانانی هستند که تاکنون در این برنامه حضور داشته‌اند.


«من و شما»، به تهیه‌کنندگی هادی قندی و اجرای آرش ظلی‌پور پخش می‌شود. این برنامه دیروز شاهد شاید یکی از پرحاشیه‌ترین قسمت‌های خود بود که در آن، مسعود فراستی منتقد و کارشناس سینمایی خشمگین از نوع رفتار و گفتار مجری، برنامه زنده را ترک کرد.


واکنش‌های مختلفی در دفاع از مسعود فراستی در دنیای فضای مجازی دست به دست چرخید، به طوری که مدیر شبکه شما و همینطور آرش ظلی‌پور مجری برنامه، از مردم و خود فراستی عذرخواهی کردند و درباره این مسئله توضیحاتی دادند. به این بهانه، به سراغ تهیه‌کننده این برنامه رفته و نظرش را در این باره جویا شدیم.


هادی قندی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا گفت: واقعیت مسئله این است که متأسفانه برنامه‌ای که روی آنتن رفته بود، یک ساعت بوده ولی آن چیزی که در فضای مجازی منتشر شده یک دقیقه است. 


تهیه‌کننده برنامه من و شما افزود: کسانی که در این زمینه اظهار نظر مطرح می‌کنند، نیمه خالی لیوان را نبینند، یعنی یک ساعت ابتدایی برنامه را هم ببینند تا متوجه شوند این اتفاق از کجا آغاز شد.


قندی عنوان کرد: رفتار آرش ظلی‌پور را تأیید نمی‌کنیم، چون اشتباه بود و خودش هم عذرخواهی کرد اما من می‌گویم نیمه خالی را نبینیم. در هر صورت برنامه ما پذیرای مسعود فراستی است و ایشان هر موقع صلاح بداند می‌تواند مهمان برنامه ما باشد.


وی ادامه داد: قاسمی مدیر شبکه شما نیز مجری برنامه و عوامل برنامه را توبیخ کرد. ضمن این که یک هفته هم برنامه به روی آنتن نخواهد رفت تا مدیران آن برنامه بتوانند به نتایج خوبی برسند، زیرا این تصمیم مدیران شبکه است.


تهیه‌کننده برنامه من و شما بیان کرد: تصمیم‌گیرنده نهایی مدیران شبکه هستند، هر چند که این اتفاق ممکن است برای هر کسی پیش بیاید. آرش ظلی‌پور تاکنون اجرای بسیار خوبی داشته و حالا انصاف نیست بابت یک اشتباه از سوی یک مجری جوان و آینده‌دار، به او بتازیم و آینده کاری‌اش را تحت تأثیر قرار دهیم. 


انتهای پیام/4072/4046/


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
مریم میرزایی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۸
۰
آبروی هرچی مجریه برد
هلدینگ شایسته