دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 آذر 1397 - 09:29
رضایی:

بسیج می‌تواند آینده نویدبخشی را برای مردم ایران رقم بزند

جانشین فرمانده سپاه کربلا استان مازندران گفت: معتقدیم بسیج با محکم‌کردن جایگاه خود در جامعه می‌تواند آینده نویدبخشی را برای مردم ایران رقم بزند.
کد خبر : 330271
IMG_20181201_033410_659.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از قائم‌شهر، سرهنگ حسین محمدرضایی جانشین فرمانده سپاه کربلا استان مازندران عصر روز گذشته در دوره توانمندسازی مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان مازندران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر، برگزاری این جلسات را مفید ارزیابی کرد و گفت: با حضور در این جلسات به درک عمیق‌تر و فهم بیشتری در زمینه مسئولیت خودمان در جامعه می‌رسیم.


وی هدف نهایی انقلاب اسلامی را برقراری عدالت در کشور و ایجاد تمدن نوین اسلامی در دنیا عنوان کرد و گفت: همه مردم دنیا باید از پیام انقلاب اسلامی استفاده کنند.کسی که علاقه‌مند به این نظام و کشور است، باید برای پیشرفت و موفقیت نظام و انقلاب کمک و تلاش کند.


جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران ایدئولوژی جذاب و الهام‌بخش، وجود رهبری و کاوشگران فعال و انقلابی را سه عامل مهم جهانی‌شدن انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: هر انقلابی که جهانی می‌شود، باید بتواند در ابعاد جهانی از این سه مؤلفه برخوردار شود.


وی اظهار کرد: جذب و تربیت افراد در یک ساختار و قالب مشخص از مأموریت‌ها و هدف بسیج دانشجویی است که فرمانده‌های پایگاه‌ها در دانشگاه‌ها باید به این دو موضوع توجه داشته باشند.


رضایی بحث جذب را با توجه به شرایط خاص در جامعه کار سختی دانست و گفت: در دوره‌ای زندگی می‌کنیم که خیلی‌ها در حال رقابت با ما هستند و جبهه باطل با پول، تجهیزات و توانمندی در حال جذب جوانان است که آنها را به مسیرهای انحرافی بکشاند و ما باید با زیبایی‌های دینی به سراغ جوانان برویم که علاوه بر اسم، روح و جسمشان نیز جذب شود.


وی نخستین مأموریت بسیج را جذب جالب داشتن بیان کرد و گفت: با عوض شدن دنیا و تغییرات لحظه‌به‌لحظه آن باید روش‌های گذشته در جذب را اصلاح و بازنگری کنیم و با تقویت تفکر بسیجی و روحیه اعتمادبه‌نفس در جوانان جامعه و جذب درست و منطقی آنها را از شبکه‌های اجتماعی جدا و در مسیر انقلاب قرار دهیم تا برای خود، خانواده و جامعه مفید باشند.


رضایی تربیت اسلامی را دومین مرحله مأموریت بسیج عنوان کرد و افزود: بسیج دانشجویی با قراردادن تربیت دینی در محوریت کار خود، روحیه انقلابی را در جوانان تقویت می‌کند که این باعث پیروزی انقلاب می‌شود.


جانشین فرمانده سپاه کربلا استان مازندران قدرت رهبری و ولایت فقیه ما را در جهان بسیار مهم دانست و گفت: دشمنان درصدد هستند تا اعتبار و اقتدار ولایت را در جوانان کم‌رنگ کنند که این وظیفه ماست تا قدرت رهبری را در کنار روحیه جوانان افزایش دهیم تا بفهمند، درک کنند و اعتقاد داشته باشند و زیر پرچم ولایت قرار بگیرند.


رضایی خطاب به فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌ها گفت: افراد کاربلد با توجه به توانمندی‌شان به‌کار گرفته شوند تا روند کار به‌خوبی انجام شود و کیفیت کار بالا برود.


وی با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند من از دو ارگان بسیج و نهاد نماز جمعه به‌دلیل فعالیت‌های فرهنگی‌شان راضی هستم، گفت: در اکثر ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی بسیج کارنامه درخشانی در زمینه فعالیت‌های فرهنگی داشته است و از دوست داران انقلاب دعوت کرد تا با همراهی و همکاری بسیج در یک عملیات جبهه‌ای بزرگ برای نابودی دشمن شرکت کنند.


انتهای پیام/4062/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته