دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 آذر 1397 - 10:30
سردار ملک:

بسیج راهکارهای عملی به دستگاه‌های اجرایی ارائه دهد

مدیرکل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان اظهار کرد: بسیجیان در کنار انتقادهای سازنده به عملکردها، راهکارهای عملی لازم را به دستگاه‌های اجرایی ارائه دهند.
کد خبر : 330136
photo_2018-11-27_16-09-41.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از علی‌آباد کتول، سردار علی ملک عصر روز گذشته در همایش بسیج دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول با موضوع نقش بسیج در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی گفت: بسیج نهادی برخواسته از بطن جامعه است که در تمام حوزه‌ها ورودی کارشناسانه داشته و یک حرکت رو به جلو و با شتاب مثبت دارد.


وی ادامه داد: بسیجیان باید با روحیه جهادی و مدیریت جهادی در تمام حوزه‌ها حضوری مقتدرانه داشته باشند و در کنار انتقادهای سازنده، راهکارهای عملی لازم را نیز در دستگاه‌های اجرایی ارائه دهند.


مدیرکل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان، ایستادگی با الهام از تفکر بسیجی را تنها راهکار مقابله با حربه‌های دشمنان دانست و افزود: جوانان امروز باید حوادث انقلاب و جنگ تحمیلی را مطالعه کنند و دانشجو نباید نسبت به گذشته پرافتخار خود بیگانه باشد.



ملک با اشاره به خاطرات جنگ سوریه اظهار کرد: دشمنان این نظام و انقلاب در تلاش‌اند تا جوانان را نسبت به حوادث و افتخارات دوران دفاع مقدس بی‌تفاوت جلوه دهند و با طرح مسائل گوناگون درصدد ضربه زدن به نظام هستند.


وی تصریح کرد: امروز جوان دانشجو باید خود را برای شکستن مرزهای دانش آماده کند و با اخلاق اسلامی و پایبندی به ارزش‌ها و اصول دینی زوایای ناشناخته دشمن را بشناسد.


 سردار مدافع حرم، جامعه‌ای که در آن به‌صورت انقلابی عمل شود را دغدغه‌مند دانست و افزود: بسيج بايد خود را فداي جامعه كند؛ چراکه بسيج متعلق به مردم است.


در پایان این مراسم از تلاش حسین خانی مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‌آباد کتول تجلیل و مجتبی یوسفی به‌عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی معرفی شد.



به گزارش آنا، دانشگاهیان واحد علی‌آباد کتول پس از خاتمه همایش و تجدید میثاق با شهدای گمنام این واحد دانشگاهی در بیانیه‌ای حمایت خود را از مردم مظلوم یمن اعلام کردند. 


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته