دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 آذر 1397 - 15:02
جلال‌زاده:

نتوانسته‌ایم در مبارزه با تجمل و اشرافی‌گری موفق باشیم

دبیر شورای راهبردی بسیج اساتید با بیان اینکه بازتولید ارزش‌های انقلاب از وظایف ماست، اذعان کرد: تاکنون نتوانسته‌ایم در مبارزه با تجمل و اشرافی‌گری موفق باشیم.
کد خبر : 330220
Picture 3008 (2).jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ساوه، وحید جلال‌زاده در نشست تخصصی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه با موضوع  بسیج و 40 سالگی انقلاب اسلامی گفت: امروز در دنیا، لیبرال دمکراسی سعی در بازسازی و به‌روزکردن خود دارد و به فراخور مسائل جاری دنیا تولید محتوا می‌کند؛ اگرچه محتوای آنها بی‌‌محتوایی است. برای مثال تولید و راه‌اندازی جریان فمینیست حاصل همین تلاش شیطانی است.


وی افزود: امروز به‌عنوان بسیج باید بتوانیم از ظرفیت‌های معنویمان استفاده صحیح کنیم. جمهوری اسلامی محصول مبارکی از انقلاب اسلامی است، شاید این محصول نواقصی هم داشته باشد؛ اما تمام همت ما باید برطرف‌کردن این نواقص باشد.


دبیر شورای راهبردی بسیج اساتید، بسیج را قشر پیشران انقلاب اسلامی دانست و گفت: باید با خود بیندیشیم که آیا به وظایفمان در مقام پیشران درست عمل کرده‌ایم؟ باید ببینیم چرا هر دولتی عوض می‌شود، راه و شیوه عوض می‌شود و ما به پیشرفتی در توسعه نمی‌رسیم.


جلال‌زاده با طرح این سؤال که آیا بسیج اساتید باید همان کارهایی را بکند که در دهه‌های پیش می‌کرده  و آیا امروز وظایف ما تغییر نکرده است؟ عنوان کرد: وظایف ما امروز بازتولید ارزش‌های انقلاب اسلامی است. باید در بسیج به کمک دولتمردان و مسئولان نظام بیاییم؛ اما در مبارزه با تجمل و اشرافی‌گری تاکنون نتوانسته‌ایم موفق باشیم.


در ابتدای این نشست جواد نیکوکار رئیس واحد ساوه با گرامیداشت هفته بسیج گفت: امروز بسیج در جهاد اصغر به پیروزی رسیده و حالا نوبت جهاد اکبر که همان جهاد با نفس است، رسیده و وظیفه یک بسیجی امروز سنگین‌تر از دهه‌های 60 و 70 است، بسیجی امروز باید یک مطالبه‌گر باشد.


انتهای پیام/4062/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته