دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 آذر 1397 - 10:58
رئیس فدراسیون جانبازان:

مردم ایران از مردم یمن حمایت می‌کنند

رئیس فدراسیون جانبازان گفت: مردم مهربان ایران با الگو گرفتن از قهرمانان ورزشی وظیفه اسلامی و انسانی خود را درخصوص مردم یمن انجام خواهند داد.
کد خبر : 330146
Samimii.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا از فدراسیون جانبازان و معلولین، حمید علی صمیمی امروز در حاشیه میزبانی از مراسم گل‌ریزان جامعه ورزش کشور در حمایت از مردم مظلوم یمن گفت: جامعه ورزش  به دنبال راهی برای جمع‌آوری کمک‌های ورزشکاران برای مردم مظلوم یمن بود که به مناسبت هفته بسیج فرصت را مغتنم دانستیم تا با مشارکت فدراسیون ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای مراسم گل‌ریزانی برای جمع آوری کمک‌های جامعه ورزش برگزار کنیم.


علی صمیمی افزود: در این مراسم مسئولان وزارت ورزش و جوانان، کمیته‌های ملی المپیک و پارالمپیک، فدراسیون‌ها و 10 تن از ورزشکاران و قهرمانان آنها به نمایندگی از ورزشکاران آن فدراسیون حضور خواهند داشت تا ضمن گرامیداشت روز بسیج، مردم مظلوم یمن را حمایت کنیم.


وی در خصوص کمک‌های جامعه ورزش گفت: ظرفیت اولیه‌ای فدراسیون‌ها اعلام می‌کنند و بعد ورزشکاران و قهرمانان کمک‌های خود را اعلام خواهند کرد و به تبع آن مردم همیشه در صحنه نیز با الگو گرفتن از قهرمانان ورزشی وظیفه اسلامی، دینی و شرعی خود را انجام خواهند داد.


رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین در پایان تأکید کرد: کمک‌ها پس از جمع‌آوری از طریق هلال احمر که به این مراسم نظارت دارند به دست مردم مظلوم یمن خواهد رسید.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

برچسب ها: ورزش ana آنا
ارسال نظر
هلدینگ شایسته