دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 آذر 1397 - 09:32
توکلی مطرح کرد؛

ثبت‌نام در آزمون دوره دکتری تا 12 آذرماه

مشاور سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: مهلت ثبت‌نام در آزمون دوره دکتری روز دوشنبه 12 آذر به پایان می‌رسد، متقاضیان سریعتر ثبت‌نام کنند.
کد خبر : 330128

حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، اظهار کرد:‌ ثبت‌نام در آزمون دوره دکتری نیمه‌متمرکز سال 98 از روز سه‌شنبه ششم آذرماه آغاز شده است و تا روز دوشنبه 12 آذرماه ادامه دارد.


وی افزود: متقاضیان شرکت در این آزمون باید با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام، در صورت واجد شرایط بودن ثبت‌نام کنند.


مشاور سازمان سنجش آموزش کشور تأکید کرد: داوطلبان آزمون دوره دکتری دقت کنند که اطلاعات ثبت‌نامی نظیر نام، نام خانوادگی، معدل مقطع‌های قبلی تحصیلی را به‌درستی وارد کنند؛ چراکه در صورت ثبت‌نام قطعی و پس از پایان مهلت ثبت‌نام و ویرایش اطلاعات مسئولیت اطلاعات ثبت‌شده با داوطلبان است.


توکلی ادامه داد: متقاضیان شرکت در این آزمون مراحل ثبت‌نام خود را با دقت و هر چه سریعتر انجام دهند و قبل از رسیدن به پایان مهلت ثبت‌نام اطلاعات خود را ثبت کنند.


به گفته مشاور سازمان سنجش آموزش کشور؛ تا ساعت 9 روز گذشته حدود 14 هزار و 400 نفر در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند.


وی همچنین از ظرفیت پذیرش دوره دکتری امسال اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: هنوز دانشگاه‌ها در این باره ظرفیت‌های قطعی خود را اعلام نکرده‌اند.


انتهای پیام/4040/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته