دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
محمدی:

باید به فكر ايجاد ارزش‌افزوده در نفت باشیم

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: امروزه بايد با استفاده از سازوکارهای خاص به فكر ايجاد ارزش‌افزوده باشيم.
کد خبر : 329982
احمد محمدی- نفت.jpeg

به گزارش گروه نفت وانرژی خبرگزاری آنا از شركت ملی نفت ايران، در آيين توديع و معارفه مديران پيشين و جديد شرکت‌های ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، ملی حفاری و نفت گاز اروندان احمد محمدی، مديرعامل شركت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب ضمن تقدير ويژه از زحمات و تلاش‌های بی‌بدیل بيژن عالي پور، مديرعامل پيشين اين شركت، گفت: در شرکت‌های نفتي چالش‌های پيدا و پنهان بسياری وجود دارد؛ مديران عامل پيشين اين سه شركت در شرايط دشواری هدايت اين شرکت‌ها را بر عهده داشتند و تلاش‌های زیادی انجام دادند.


وي ادامه داد: اميدوارم با كمک و تعامل شرکت‌های ملي مناطق نفت‌خیز جنوب، ملی حفاری و اروندان كه در منطقه جغرافيايی جنوب كشور حضور دارند، بتوانيم اهداف نظام و سازمان را پيش ببريم.


محمدي تصريح كرد: تلاش می‌کنیم در چارچوب قانون به نيازهای همكاران و کارکنان پرتلاش توجه كنيم و با ايجاد انگيزه در نيروهاي انساني، اهداف سازمان را به‌خوبی عملی كنيم وتلاش خواهيم كرد با تعامل با شركت ملی نفت ايران، موانع را مرتفع كنيم.


مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با اشاره به‌ قرار گرفتن خوزستان و كشورمان در غنی‌ترین كمربند انرژی دنيا، بيان كرد: در سال‌ها و دهه‌های گذشته افراد بسياری در صنعت نفت تلاش کرده‌اند و اين صنعت را به این نقطه رسانده‌اند.


وی ادامه داد: مردم مناطق نفت‌خیز حق بسياري بر گردن ما دارند و ما موظف هستیم مسئولیت‌های اجتماعی كه دولت بر دوش ما گذاشته را اجرا كنيم که اميدواريم با وفاق و همدلی بين اركان نفت، استان‌هایی كه مناطق نفت‌خیز جنوب در آن‌ها فعاليت دارد و  مردم اين مناطق بتوانيم نقش و مسئوليت خود را به‌ خوبی ايفا كنيم.


محمدی با تأکید بر اهمیت حوزه محیط‌زیست و HSE، گفت: با توجه به قدمت تأسیسات مناطق نفت‌خیز جنوب، طرح بهسازی و نوسازی تجهيزات نفت آغاز شد كه اقدام‌های خوبی در اين خصوص انجام‌شده است و فعالیت‌های بسياری نيز پيش روداریم.


بر اساس این گزارش، آیین تودیع و معارفه مدیران پیشین و جدید شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، شرکت نفت و گاز اروندان و شرکت ملی حفاری ایران چهارشنبه 7 آذر با حضور مسعود کرباسیان، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در اهواز برگزار شد.


کرباسیان، هفته گذشته در احکامی جداگانه احمد محمدی، جهانگیر پورهنگ و سیدعبدالله موسوی را به ترتیب به‌عنوان مدیران عامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، شرکت نفت و گاز اروندان و شرکت ملی حفاری ایران منصوب کرد.


انتهای پیام/4094/4071/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته