دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 آذر 1397 - 02:26
والیبال بانوان؛

مصاف صدرنشین جدول با قعرنشین

هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال با دیدار حساس تیم‌های پیکان تهران و توپکا دنبال خواهد شد.
کد خبر : 329830
mona-hoobehfekr-24-1000x667.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، رقابت‌های لیگ برتر والیبال به ایستگاه سوم رسید و امروز دختران والیبال ایران به مصاف رقبای خود می‌روند. حساس‌ترین بازی این هفته بین دو تیم پیکان و توپکا است، پیکانی‌ها هفته گذشته مقابل ذوب‌آهن شکست خوردند و در این هفته میهمان بابلسر‌ی‌ها خواهند بود.


توپکا برای حضور در لیگ برتر با حواشی زیادی روبرو بود. این تیم به دلیل نقص مدارک از حضور در لیگ کنار گذاشته شد اما در دقایق پایانی مجوز حضور در لیگ برتر را پیدا کرد و توانست هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر والیبال را با چند روز تأخیر برگزار کند. تیم توپکا در حال حاضر یک برد و یک باخت در کارنامه دارد و امروز هم در خانه بازی سختی مقابل پیکان پیش‌رو دارد.


شهرداری سمنان هم این هفته میزبان ذوب‌آهن است. شهرداری در هر دو بازی خود شکست خورده است و این هفته مقابل تیم صدرنشین لیگ به میدان می‌رود.


آخرین بازی این هفته هم بین دو تیم مبنا تجارت کاسپین و نامی‌نو است، تیم نامی‌نو در حال حاضر در رده سوم جدول قرار دارد و یک برد و یک باخت در کارنامه خود دارد. تیم کاسپین در این هفته با بازیکنان جوان پذیرای تیم نامی‌نو اصفهان است.


برنامه کامل مسابقات به شرح زیر است:


توپکا – پیکان تهران


مبنا تجارت کاسپین – نامی نو


شهرداری سمنان– ذوب آهن


جدول رده‌بندی به شرح زیر است:


1. ذوب‌آهن پنج امتیاز


2. پیکان چهار امتیاز


3. نامی‌نو سه امتیاز


4. مبنا تجارت کاسپین سه امتیاز


5. توپکا سه امتیاز


6. شهرداری سمنان بدون امتیاز


انتهای پیام/4048/4057/


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته