دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 آذر 1397 - 15:32
میرزاده در گفتگو با آنا:

تعطیلات زمستانی اصلاً مطرح نبود که حالا منتفی شود

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس در پاسخ به سخنان وزیر آموزش‌وپرورش مبنی بر منتفی شدن تعطیلات زمستانی مدارس گفت: در مجلس چنین بحثی مطرح نبود که حالا بخواهد منتفی شود.
کد خبر : 329789
hh.jpg

میرحمایت میرزاده در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزش‌وپرورش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، در پاسخ به سخنان وزیر آموزش‌وپرورش مبنی بر منتفی شدن تعطیلات زمستانی مدارس گفت: اصلاً بحث تعطیلات زمستانی مدارس در هیچ زمانی در مجلس مطرح نشده است و به همین دلیل مطرح کردن آن توسط وزیر آموزش‌وپرورش زیاد درست نبود.


سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس در ادامه افزود: بحث تعطیلات زمستانی تنها از سوی آموزش‌وپرورش مطرح شده بود و به‌جز سال گذشته که در بررسی لایحه هوای پاک که یک‌بند آن به تعطیلی مدارس اشاره داشت مطرح شده بود و در همان زمان هم نمایندگان با آن مخالفت کرده بودند تاکنون در کمیسیون آموزش و تحقیقات هیچ بحثی در مورد این پیشنهاد صورت نگرفته است.


وی با اشاره به اینکه این موضوع قطعاً امسال منتفی است و سال آینده نیز فضای مناسبی برای آن وجود ندارد، ادامه داد:‌ تعطیلی مدارس موضوعی نیست که آموزش‌وپرورش به‌تنهایی بخواهد برای آن تصمیم بگیرد و حتماً باید این موضوع مهم در مجلس مطرح شود.


گفتنی است که سید محمد بطحایی وزیر آموزش‌وپرورش امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت، به این نکته اشاره داشت که تعطیلات زمستانی نیازمند مصوبه مجلس است و البته مدعی بود که می‌شود توسط شوراهای استانی مورد بررسی قرار گیرد اما با توجه به برخی ناهماهنگی‌ها چنین موضوعی را برای سال‌جاری منتفی دانست.


انتهای پیام/4087


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته