دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 آذر 1397 - 14:01
در واحد قائم‌شهر؛

دومین دوره تربیت راهنمایان سواد مجازی برگزار می‌شود

دومین دوره تربیت راهنمایان سواد مجازی از سوی سازمان فضای مجازی مازندران با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر برگزار می‌شود.
کد خبر : 329725
IMG_20181128_112435_266.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از قائم‌شهر، دومین دوره تربیت راهنمایان سواد مجازی از سوی سازمان فضای مجازی مازندران با همکاری واحد قائم‌شهر 21 لغایت 23 آذر جاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر برگزار می‌شود.


دبیر اجرایی دومین دوره تربیت راهنمایان سواد مجازی  هدف از برگزاری این دوره را ارتقای سطح دانش فضای‌مجازی مدرسان در این حوزه، آشنایی فراگیران با علائم اعتیاد به اینترنت و ارائه راهکارهای مناسب به‌منظور پیشگیری از این اختلال، ارتقای مهارت استفاده مناسب و مؤثر از رسانه و شبکه‌های اجتماعی در خانواده به‌‌منظور بهره‌مندی بیشتر از فرصت‌ها و پیشگیری از آسیب‌ها، آشنایی با راهکارهای اثربخش برای ایمن‌سازی فرزندان در فضای مجازی، انسجام بخشی به حرکت نوپا و اثرگذار نهضت سواد فضای مجازی در استان مازندران عنوان کرد.


مجتبی حیدپور سرفصل‌های این دوره آموزشی سه‌روزه را که با حضور استادان برجسته کشوری برگزار می‌شود، مبانی سواد فضای‌مجازی، آینده‌پژوهی فضای مجازی، مدیریت رسانه در خانواده، سواد شبکه‌های اجتماعی، تکنیک اقناعی در رسانه، سواد بازی‌های رایانه‌ای، امنیت کاربری در فضای مجازی و رژیم مصرف در رسانه بیان کرد.


وی ویژگی‌های بارز و انحصاری برگزاری این دوره را حضور استادان کشوری و مدرسان دانشگاهی، اعطای گواهینامه پایان دوره معتبر از مرکز سواد فضای مجازی و کلینیک سلامت ذهن، اهدای بسته آموزشی ارائه سواد فضای مجازی در قالب پاورپوینت و سایر قالب‌ها، معرفی نفرات برتر دوره به شبکه راهنمایان مرکز سواد فضای مجازی استان برای تدریس به مراکز مختلف برشمرد.


حیدرپور گفت: این دوره در هشت جلسه آموزشی  پیوسته به‌مدت ۱۶ ساعت از ۲۱ آذر الی ۲۳ آذر  ۹۷ در دانشگاه آزاد واحد قائم‌شهر و دو جلسه امتداد بعد از دوره برگزار می‌شود. هزینه ثبت‌نام در این دوره برای ثبت نام آزاد 200 هزار تومان، برای دانشجویان و فرهنگیان 163 هزار تومان و برای ثبت‌نام گروهی 150 هزار تومان است و در پایان نیز به شرکت‌کنندگان در این دوره، گواهینامه معتبر آموزش سواد فضای مجازی اعطا خواهد شد.


وی از استادان دانشگاه، دانشجویان، فرهنگیان، روحانیون، مشاورین خانواده، فراگیران با مدرک تحصیلی روانشناسی، علوم تربیتی، علوم اجتماعی و ارتباطات خواست تا در این دوره شرکت کنند.


علاقه‌مندان می‌توانند از طریق لینک زیر اقدام به ثبت‌نام کنند:
 https://serajcl.ir/register


و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09101003191 در ساعات 8 الی 21 تماس حاصل کنند.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته