دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 مرداد 1394 - 12:28

سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان: گرفتن مدال در گرندپریکس‌ها سخت است/ بازیکنان ما شایستگی کسب بهترین نتایج را دارند

مینو مداح گفت: کسب مدال در گرندپریکس ها دست نیافتی نیست. بازیکنان ما شایستگی کسب بهترین نتایج را دارند و امیدوارم به این مهم دست پیدا کنند.
کد خبر : 32969

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، مینو مداح، سرمربی تیم ملی تکواندو زنان کشورمان در خصوص تمرینات تیم ملی تکواندوی پیش از اعزام به مسابقات گرندپریکس اظهار داشت:«تمریناتمان با توجه به زمان کمی که تا زمان اعزام باقی بود بر اساس سرعت بود. البته بازیکنان ما از نظر فیزیکی و بحث استقامتی آمادگی نسبی دارند و ان‌شاء‌الله در آغاز مسابقات روسیه به اوج آمادگی خواهند رسید.»


وی به رقابت سخت ملی پوشان کشورمان در مرحله اول مسابقات گرندپریکس اشاره کرد و گفت:«این اولین سابقه حضور بانوان در گرندپریکس است. مطمئنا مسابقات وقتی با حضور 32 تکواندوکار برتر رنکینگ برگزار می‌شود، سخت و حساس است آن هم در سال قبل از المپیک! اما کسب مدال در این رقابت‌ها دست نیافتی نیست. بازیکنان ما شایستگی کسب بهترین نتایج را دارند و امیدوارم به این مهم دست پیدا کنند.»


سرمربی تیم ملی تکواندوی زنان کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا امید می‌رود تا در رنکینگ المپیک، سهمیه ریو بدست آید؟ تصریح کرد: «تعداد اعزام های ما بسیار کم بود اما در همین اعزام‌ها سه تکواندوکار ما توانستند جواز حضور در گرندپریکس‌ها را بدست آوردند. می توان به کسب امتیاز در رقابتهای پیش رو امید داشت و من بسیار به این بازیکنان خوش بینم. امیدوارم که حداقل یک سهمیه ریو ما از طریق رنکینگ المپیک کسب شود.»


گفتنی است در پایان رقابتهای فینال گرندپریکس 2015 که آذرماه به میزبانی مکزیک برگزار می‌شود، نفرات اول تا ششم رنکینگ المپیکی هر وزن جواز حضور در المپیک ریو 2016 را بدست خواهند آورد.


کیمیا علیزاده در وزن 57- کیلوگرم (وزن دوم المپیک)، شکرانه ایزدی در وزن 67- کیلوگرم (وزن سوم المپیک) و اکرم خدابنده در وزن 67+ کیلوگرم (وزن چهارم المپیک) به ترتیب در جایگاه 40، 30 و 21 رنکینگ المپیکی اوزان خود قرار دارند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته