دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سردار غلام‌زاده خبر داد:

کشف 27 میلیاردی تجهیزات و قطعات برقی مسروقه در شهرکرد

فرمانده انتظامی استان چهارمحال‌و‌بختیاری از دستگیری 2 سارق کارخانجات و کشف 27 میلیارد ریال تجهيزات و قطعات برقی مسروقه در شهرکرد خبر داد.
کد خبر : 329533
374.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری پلیس، سردار غلام‌عباس غلام‌زاده درباره اقدامات اخیر پلیس استان چهارمحال‌و‌بختیاری برای دستگیری سارقان گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر سرقت تجهيزات و قطعات برقی از كارخانه‌های قطب صنعتی شهركرد، موضوع به صورت جدی در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان چهارمحال‌و‌بختیاری قرار گرفت.


وی گفت: کارآگاهان با بررسی آثار باقی‌مانده در صحنه سرقت و اظهـارات مال‌باخته دریافتند که سرقت توسط سارقان حرفه‌ای و با استفاده از روش‌های ماهرانه انجام شده است بنابراین  مأموران پيگيری و كشف سرقت را با استفاده از روش‌ها و تجهيزات علمی پيشرفته پليسی آغاز كردند.


فرمانده انتظامی استان چهارمحال‌و‌بختیاری ادامه داد: کارآگاهان بر اساس سرنخ‌های موجود و نیز گشت‌های نامحسوس موفق شدند 2 سارق را شناسایی و طی عملیات ضربتی دستگير کنند؛ سارقان در بازجویی‌های پلیسی ابتدا منكر انجام هرگونه سرقت شدند اما پس از مواجه با مدارك و قرائن غيرقابل انكار به یک فقره سرقت از کارخانجات قطب صنعتی شهرکرد اعتراف کردند.


به گفته غلام‌زاده، ارزش ریالی اموال مسروقه مکشوفه بر اساس برآورد کارشناسان 27 میلیارد ریال برآورد شده است.


وی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی از عموم شهروندان خواست با استفاده از تجهيزات ايمنی و هشداردهنده سارقان را در رسيدن به مطامع خود ناكام گذاشته و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوک مراتب را به فوريت‌های پليسی 110 گزارش كنند.


انتهای پیام/4110/


انتهای پیام/

برچسب ها: پلیس سرقت ناجا آنا
ارسال نظر
هلدینگ شایسته