دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 مرداد 1394 - 11:49

پذیرش بیش از 50 درصد دانشجوی مقطع تحصیلات تکمیلی در واحد شبستر

معاون آموزشی واحد شبستر گفت: این واحد دانشگاهی که از سال 67 تاسیس شده، اکنون با درجه بسیاربزرگ الف و دارا بودن نزدیک به 5000 دانشجو از نظر تعداد و هرم هیئت علمی، نسبت هیئت علمی به دانشجو در استان نخستین واحد است و در سال 93 بیش از 50 درصد پذیرش دانشجویش در مقطع تحصیلات تکمیلی بود.
کد خبر : 32944

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا دکتر ناصر ماهری در مراسم تجلیل از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای که به مناسبت روز خبرنگار در واحد شبستر برگزار شد، اظهار کرد: خبرنگاران در راه کشف حقیقت و رسالت خطیر و سترگ آگاهی بخشی به مردم از طریق ارائه اطلاعات صحیح و دقیق تلاش می­‌کنند و شایسته قدردانی هستند.


رئیس دفتر فرهنگ اسلامی واحد شبستر در پاسخ به اقدامات انجام یافته در حوزه فرهنگی، رویکرد رئیس و هیات رئیسه واحد را تلاش در حوزه فرهنگی عنوان کرده و گفت: دریافت موافقت میزبانی از دو شهید گمنام در واحد، تلاش در بهبود وضعیت حجاب و عفاف، برگزاری کرسی­‌های آزاد اندیشی، تکمیل و تجهیز و راه‌­اندازی مسجد فاطمةالزهراء (س) و برگزاری برنامه­‌های مختلف فرهنگی در آن از جمله اقدامات فرهنگی انجام شده است.


در پایان به پاس توجه ویژه و انعکاس اخبار فعالیت­های دانشگاه آزاد اسلامی شبستر با اهداء لوح تبریک از زحمات خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای قدردانی شد.


این مراسم با حضور 11 نفر از خبرنگاران و فعالان رسانه­‌ای و مطبوعاتی شهرستان تشکیل شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته