دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 آذر 1397 - 09:01

قزوین، میزبان دومین اردوی آموزشی تشکیلاتی تشکل‌های سیاسی و فرهنگی

دومین اردوی آموزشی تشکیلاتی تشکل‌های سیاسی و فعالان فرهنگی استان‌های البرز، قم و قزوین به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین در حال برگزاری است.
کد خبر : 329226
IMG_2341.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از قزوین، دومین اردوی آموزشی تشکیلاتی تشکل‌های سیاسی و فعالان فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های البرز، قم و قزوین که از روز گذشته آغاز شده است به‌‌مدت 4 روز و تا 8 آذر در واحد قزوین و با نام «طرح حیات طیبه» برگزار می‌شود و دانشجویان در کارگاه‌های سیاسی، فرهنگی و برنامه‌های جانبی فرهنگی و ورزشی شرکت می‌کنند.


در مراسم افتتاحیه‌ این اردو، بیت‌الله اکبری‌ مقدم معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به نتایج مثبت دوره‌ قبلی اردو اشاره و تصریح کرد: امیدواریم در این دوره هم میزبان خوبی باشیم و نتایج خوبی حاصل شود.


حجت‌الاسلام حسین حیدری نماینده نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان قزوین نیز با اشاره به آیاتی از قرآن کریم و به‌خصوص آیه‌ای از سوره‌ مائده به تبیین و تفسیر حیات طیبه پرداخت و گفت: حیات طیبه شامل انسان‌هایی می‌شود که نه ترسی از آینده دارند و نه غصه‌ی گذشته را می‌خورند، یعنی انسان به جایی می‌رسد که با ذکر نام خداوند به آرامش می‌رسد.


مدیر آموزش و مطالعات اداره کل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این مراسم با قدردانی از تلاش‌ها و میزبانی مجموعه‌ دانشگاه آزاد اسلامی قزوین از کسانی که در برگزاری آن نقش داشتند تشکر کرد.


سیدحمید مهدیون با تبریک و گرامیداشت هفته‌ بسیج گفت: اکنون در همه‌ دانشگاه‌ها از برکات بسیج دانشجویی بهره‌مند هستیم که نشان از نگاه ژرف حضرت امام خمینی (ره) است.


وی برگزاری دوره‌ حیات طیبه را حاصل ساعت‌ها کار کارشناسی و تشکیلاتی دانست و ادامه داد: برای برگزاری این دوره بسیار کار شده و آن چه اتفاق می‌افتد، حاصل تجربیات بسیارِ فرهنگی است.


مهدیون تصریح کرد: مقرر شده برگزاری طرح حیات طیبه استمرار داشته باشد و شما دانشجویان شرکت کننده هم هرچقدر بتوانید با پیشنهادات خود ما را کمک کنید، برگزاری و کیفیت آن ارتقا خواهد یافت و ثمرات آن را بیش از پیش خواهیم دید.


اجرای سرود، مولودی خوانی و تجدید میثاق با شهدای گمنام، از دیگر بخش‌های مراسم افتتاحیه‌ دومین اردوی آموزشی تشکیلاتی تشکل‌های سیاسی و فعالین فرهنگی استان‌های البرز، قم و قزوین بود که مورد استقبال شرکت‌کنندگان قرار گرفت.


در ادامه با حضور شرکت کنندگان در کارگاه‌ها و برنامه‌های مختلف فرهنگی، این دوره به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته