دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 مهر 1397 - 12:51

حیات طیبه به پایتخت تاریخ و تمدن ایران رسید

دوره تشکیلاتی حیات طیبه دانشجویان غرب کشور‎ صبح امروز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان آغاز شد.
کد خبر : 319375
_MG_0754.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از همدان، مدیر آموزش و مطالعات اداره کل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی در آیین افتتاحیه این دوره گفت: هم‌افزایی تشکل‌ها در عرصه فرهنگی، ارتقای کمی و کیفی برنامه‌های تشکل‌ها و کادرسازی انقلابی در راستای اهداف متعالی انقلاب اسلامی ازجمله اهداف برگزاری دوره حیات طیبه است. 

سیدحمید مهدیون افزود: با شکل‌گیری شورای راهبری در اداره کل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی، برنامه و تصمیم‌های خوبی در حال اتخاذ و اجراست؛ به‌طور مثال همکاری در اکران فیلم‌های روز در دانشگاه‌ها و همکاری با خانه مستند ایران ازجمله این‌ فعالیت‌های فرهنگی است.

وی گفت: یارانه پرداختی به تشکل‌ها، دیگر مانند سابق نیست و به‌‌صورت برنامه محور شده است و این یارانه به‌صورت برنامه به تشکل‌ها اهدا می‌شود.

حضور در یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان، پخش چند کلیپ و اجرای گروه هم‌خوانی از برنامه‌های آیین افتتاحیه  دوره حیات طیبه در همدان  بود. قرار است با حضور 130 دانشجو از استان‌های کرمانشاه، ایلام، کردستان و همدان تا روز سه شنبه کلاس‌های جریان‌شناسی، معرفت‌ افزایی و سواد رسانه برگزار شود. 

به گزارش آنا، روزهای گذشته واحدهای ساری و مشهد میزبان دوره حیات طیبه دانشجویان استان‌های شمالی و خراسان بزرگ بودند.

انتهای پیام/4062/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته