دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 آذر 1397 - 18:15
شاگرد آیت‌الله منتظری:

آیت‌الله منتظری بعد انقلاب به خانواده زندانیان منافقین کمک می‌کرد

حجت‌الاسلام مجتبی لطفی گفت: آیت‌الله منتظری به خانواده زندانی‌ها اعم از بهایی ، مسلمان ، مجاهد(منافقین) و توده‌ای قبل و بعد انقلاب کمک می‌کرد.
کد خبر : 329097
1397083020244555315960444.jpg

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، هفته گذشته نشست «بیت‌ آیت‌الله منتظری و دهه60» با حضور عباس سلیمی‌نمین مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران، مصطفی ایزدی فعال سیاسی، مجتبی لطفی از اعضای دفتر آیت‌الله منتظری و مجتبی باقری از مؤسسان واحد نهضت‌های آزادی‌بخش برگزار شد.


این مناظره که تا 5 ساعت به طول انجامید، حاوی اطلاعات و بحث‌های خوبی بود که در بخشی از این نشست، مجتبی لطفی به مسئله‌ای اشاره می‌کند که پیش از این توسط اطرافیان آیت‌الله منتظری گفته نمی‌شد و آن هم کمک کردن وی به مجاهدین خلق (منافقین) و حتی بهایی‌ها است.


حجت الاسلام مجتبی لطفی عضو دفتر آیت‌الله منتظری در بخشی از نشست بیت آیت‌الله منتظری و دهه 60، می‌گوید: آیت‌الله منتظری قبل انقلاب با مجاهدین خلق زاویه داشت. در زندان که بود آقای نفری پیش وی می‌آید و می‌گوید «از محمد ما چه خبر؟» وی جواب می‌دهد لبنان است. می‌پرسد جذب مجاهدین خلق که نشده است؟ آقای نفری جواب می‌دهد خیر!


وی ادامه داد: وقتی هم که فرزندش احمد منتظری به دیدار ایشان می‌آید، به وی می‌گوید جذب مجاهدین خلق نشو، من جزوه شناخت آن‌ها را خواندم و افکار مارکسیستی دارد.


لطفی در ادامه می‌گوید: آیت‌الله منتظری فقط یک کار انسانی می‌کرد و آن هم این بود که به خانواده زندانی‌ها اعم از بهایی، مسلمان، مجاهد و توده‌ای قبل و بعد انقلاب کمک می‌کرد. دختر ایشان اشرف منتظری رابط آیت‌الله منتظری برای کمک به خانواده‌های زندانیان بود. رئیس زندان قزل‌حصار به وی می‌گوید: «چرا به این‌ها کمک می‌کنی؟» می‌گوید: مگر شما به زندانی‌ها غذا نمی‌دهید؟ خب زن و بچه این‌ها هم انسان هستند.


در تماس خبرنگار تسنیم با مجتبی لطفی، وی ضمن تأیید کمک کردن آیت‌الله منتظری به خانواده‌های زندانیان منافقین ، بهایی‌ها و...، اظهار کرد: این کمک‌ها هم برای قبل انقلاب و هم برای بعد انقلاب بود. 


منبع: تسنیم


انتهای پیام/4028/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته