دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 آذر 1397 - 07:24
مربی تیم ملی واترپلو:

طلسم صعود به المپیک را خواهیم شکست

مربی تیم ملی واترپلو گفت: طلسم صعود به المپیک را برای اولین بار خواهیم شکست.
کد خبر : 328936
BQ4K3416.jpg

وحید رضایی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درخصوص اردوی تیم ملی واترپلو پیش از حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک گفت: ما 21 آذر به کره‌جنوبی می‌رویم تا اردوی مشترکی با ملی‌پوشان واترپلوی این کشور برگزار کنیم. 10 روز در آنجا اردو خواهیم داشت و این اردو در راستای هدف بلندمدت ما برای شرکت در رقابت‌های انتخابی المپیک در آستانه قزاقستان است.


وی خاطرنشان کرد: بازیکنان حاضر در اردو کمی جوان‌تر از نفراتی هستند که در بازی‌های آسیایی حضور داشتند، البته تعداد اصلی تیم را همان نفرات بازی‌های آسیایی تشکیل می‌دهند ولی مهدی یزدان‌خواه، ارشیا الماسی و حامد خانبانان الان در صربستان حضور دارند و تلاش می‌کنند تا پیشرفت بیشتری در ورزش واترپلو داشته باشند.


مربی تیم ملی واترپلو درخصوص اردوی کره‌جنوبی اظهار کرد: کره‌جنوبی برای آنکه در انتخابی المپیک تیم خوبی داشته باشد تلاش کرده با ما اردوی مشترکی داشته باشد. این کشور سال‌ها رقیب سنتی ما بوده، خدا را شکر بخت و اقبال با واترپلوی ما همراه است.


وی در پایان سخنانش گفت: برنامه‌های مهمی را پیش‌رو داریم اما نباید فراموش کنیم رقیبان اصلی ما در راه رسیدن به المپیک تیم‌های چین و قزاقستان هستند که در حال حاضر تیم چین در لیگ اسپانیا به‌عنوانِ یک تیم باشگاهی شرکت کرده است و قزاقستان نیز با جذب چند بازیکن صربستانی قصد دارد تا مجوز صعود به المپیک را بگیرد. بچه‌های واترپلوی ایران با تمام توان تلاش خواهند کرد تا بتوانند در رقابت‌های انتخابی المپیک سربلند باشند و برای اولین بار طلسم صعود به المپیک را برای ورزش واترپلو بشکنند.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
شاهد مهدوی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹
۰
درود به تمامی بچه‌های واترپلو که می‌خواهند به المپیک بروند.
شهداد اعظمی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹
۰
امیدوارم امکانات خوبی به تیم ملی واترپلو بدهند.
هلدینگ شایسته