دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
امیر دریادار خانزادی:

بسیج شورانگیزترین مدرسه عشق و عرفان است

فرمانده نیروی دریایی ارتش به مناسب فرا رسیدن سالروز تأسیس بسیج مستضعفین در پیامی نوشت: شورانگیزترین مدرسه عشق، عرفان، ایثار و شهادت‌طلبی در بسيج خلاصه می‌‌شود.
کد خبر : 328933

به گزارش حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرمانده نیروی دریایی ارتش به مناسبت فرا رسیدن سالروز تأسیس بسیج مستضعفین پیام تبریکی صادر کرد.


در این پیام آمده است: فرماندهی معظم كل قوا (مدظله‌العالی) در بیانات شیوای خود پیرامون نیروی الهی بسیج و فرهنگ بسیجی، با زیباترین و معنادارترین تعابیر می‌فرمایند: «بسيج، جمع فداكاری از مردمند، براى مردم؛ تشكيل يک مجموعه‌ای در حركت عظيم يک ملت مجاهد. حضور در دفاع، حضور در علم، حضور در هنر، حضور در سازندگی، حضور در سياست، در فرهنگ، در كمک به مستضعفان، در كمک به درماندگان، در توليد، در فناوری، در پيشبرد مسائل گوناگون كشور، در ورزش، در درخشش‌های بين‌المللى، در هر كار خير؛ اين حركت بسيج است؛ فرهنگ بسيجی يعنی آن مجموعه‌ معرفت‌ها و روش‌ها و منش‌هایی كه می‌تواند مجموعه‌های عظيمی را در ملت به وجود بياورد كه تضمين‌كننده‌ حركت مستقيم و پايدار اسلامی آن ملت باشند. بسیج یک امر منطقی و فکری و ریشه‌دار و عمیق است و کسانی که در کار این حقیقت بزرگ شرکت دارند؛ همه آحاد ملتند، هر کسی که بسیجی است باید به بسیجی بودن خود افتخار کند. بسیجی بودن، مایه سرافرازی و سربلندی پیش پروردگار است».


این پیام می‌افزاید: شورانگیزترین مدرسه عشق، عرفان، خلوص، ایثار و شهادت‌طلبی در بسيج خلاصه می‌شود که شاگردانش حماسه‌آفرينان مكتب حضرت سيدالشهدا اباعبدالله الحسين(ع) هستند و امسال كه روز بسيج با ماه ربیع‌الاول و میلاد باسعادت نبی‌ اکرم(ص) قرين شده است رايحه بيشتری از معنويت و ايثار در كشور اسلامی‌مان به مشام می‌رسد.


این پیام در پایان خاطرنشان می‌کند: با گراميداشت اين روز، از خداوند سبحان توفیق ادای دين خون مطهر شهیدان و آرزوی سرافرازی بیشتر بسیج و نیروهای مسلح در مسیر اعتلا و شکوفایی ایران اسلامی و ادامه راه شهيدان را تحت عنايت حضرت ولی‌عصر(عج) در پرتو هدایت‌های فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای عزیز(مد‌ظله‌العالی) برای همه خدمت‌گزاران بسيجی مسألت دارم.


انتهای پیام/4079


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته