دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
وحید تیموری:

شیفت ایثار یک فرهنگ دینی، انقلابی و اسلامی است

رئیس سازمان بسیج کارگری تهران بزرگ گفت: شیفت ایثار یک فرهنگ دینی، انقلابی و اسلامی است و چیز جدیدی نیست، زیرا در دین اسلام به این فرهنگ توصیه شده‌ایم.
کد خبر : 328870
702564_1.jpg

سرهنگ وحید تیموری در گفتگو با خبرنگار حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، در ارتباط با طرح «شیفت ایثار» گفت:  فرهنگ شیفت ایثار یک فرهنگ دینی، انقلابی و اسلامی است و چیز جدیدی نیست، زیرا در دین اسلام به این فرهنگ توصیه شده‌ایم.ب


بیشتر بخوانید:



وی با بیان اینکه اگر فرهنگ شیفت ایثار از جامعه کارگری به سایر اقشار مختلف جامعه تسری یابد خیلی از مشکلات اقتصادی و اجتماعی حل می‌شوند افزود: این فرهنگ باید به تمام سطوح مدیریتی سرایت کند تا مدیران آن را از جامعه کارگری الگو بردارند تا هرگز منافع شخصی مدیران بر منافع ملی اولویت نداشته باشد.


رئیس سازمان بسیج کارگری تهران بزرگ طرح شیفت ایثار را کارگشا دانست و گفت: ما به صورت نمادین در هفته بسیج این طرح را اجرا کردیم اما در سایر روزهای سال هم چنین ایثاری را از سوی جامعه کارگری شاهد هستیم.


تیموری در پایان به ضرورت ارتقای سطح معاش و زندگی کارگران تأکید کرد و افزود: از دولت‌مردان می‌خواهیم از مجموعه‌ها و مراکز تولیدی حمایت داشته باشند تا کارگری بیکار نشود و مشکلات اجتماعی به تبع آن به بار نیایند و همچنین از دولت انتظار داریم که مشکلات بیمه‌ای کارگران را حل‌وفصل کند.


انتهای پیام/4079


انتهای پیام/

برچسب ها: ana Ananews آنا سیاسی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته