دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
برانکو:

تراکتورسازی تیم باکیفیتی شده است/ به دنبال 3 امتیاز بودیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تراکتورسازی نشان داد که تیم باکیفیتی است و با سه ملی‌پوش خود که کاملاً در خدمت تیم هستند به تیم خوب و باکیفیتی تبدیل شده است.
کد خبر : 328804

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه آزادی در نشست خبری حاضر شد و گفت: دیروز هم گفتم که این دیدار یک نوع دربی است و همه دربی‌ها بازی‌های باز و جذابی هستند و اینکه قانون خاصی بر آنها حاکم نیست. طبیعی است که در این دیدار ما به دنبال برد و سه امتیاز بودیم.


وی افزود: تراکتورسازی نشان داد که تیم باکیفیتی است و با سه ملی‌پوش خود که کاملاً در خدمت تیم هستند به تیم خوب و باکیفیتی تبدیل شده است. این تیم ساختار خوبی دارد و از بازیکنان باتجربه و خوبی بهره می‌برد.


برانکو ادامه داد: ما در این دیدار خیلی تلاش کردیم اما نشد. از بازیکنانم گله‌ای ندارم؛ چراکه در شرایط سختی بازی می‌کنند. متأسفانه در بازی بعدی کمال کامیابی‌نیا را به دلیل کارت زردی که گرفت و نیز آسیب‌دیدگی از ناحیه کتف، در اختیار نخواهیم داشت. در مورد شایان مصلح هم باید ببینیم که مشکلش گرفتگی است یا اینکه مشکل دیگری دارد. به هر حال با همه مشکلات هدفمان را دنبال خواهیم کرد. اگر زمین خشک بود شاید کار برای ما در این بازی راحت‌تر بود. اما به هر حال این بارندگی هیچ کمکی برای ما نشد و اثرش را در بازی گذاشت.


وی در پاسخ به این سؤال که چرا شادابی پرسپولیس در لیگ قهرمانان را در بازی‌های لیگ نمی‌بینیم، اظهار کرد: شرایط بازی‌ها متفاوت است، در لیگ قهرمانان هر دو تیم بازتر بازی می‌کنند و شرایط متفاوت است اما در لیگ داخلی، به هر حال همه تیم‌ها مقابل ما بسته بازی می‌کنند و به دلیل شرایط جوی امروز و نیز خستگی بازیکنان، بردن سخت‌تر می‌شود و شانس‌هایی که امروز ایجاد کردیم هم باید تبدیل به گل می‌شد.


سرمربی پرسپولیس در مورد شرایط بازیکنان دو تیم و کیفیت بازی امروزشان گفت: نیمه دوم چیدمان بازیکنان هافبک را تغییر دادیم، شجاعی بازیکن خیلی خوبی است و سه جام جهانی را پشت سر گذاشته و کیفیت بالایی دارد، روشی که تیم را در زمین رهبری می‌کند، خیلی خوب است. خیلی به بازیکنانم افتخار می‌کنم، اگر نتایج لیگ‌های دیگر را دنبال کنید، به‌خصوص در خاورمیانه، وقتی العین به فینال لیگ قهرمانان رسید در جدول چهارم بود. ما بعد از فینال یک برد و یک تساوی داشتیم، طبیعی است که انتظار از ما زیاد است، معمولاً تیم‌ها بعد از فینال شرایطشان سخت می‌شود. در بازی پیکان اصلاً وقت آماده‌سازی نداشتیم. به همین دلیل از بازیکنانم راضی هستم. دوباره چهار روز دیگر بازی داریم و این به هر حال تأثیر خودش را می‌گذارد اما هدفمان هیچ‌گاه تغییر نمی‌کند.


وی در مورد ربیع‌خواه اظهار کرد: ربیع‌خواه این اولین بازی‌اش بعد از 10 ماه دوره نقاهت است و نیاز به تمرینات بیشتر دارد و مهم‌ترین مسئله این است که سالم است و من از ایشان می‌خواهم که عقب بازی کند. اشتباه از همه بازیکنان سر می‌زند.


برانکو درخصوص گل آفساید تراکتورسازی گفت: به نظر گل آفساید بوده است، برای چندمین بار می‌گویم از زمانی که به ایران آمده‌ام، داوران حتی یک اوت هم به ما هدیه نداده‌اند و ما هم نمی‌خواهیم هدیه بدهند؛ اما ضرری که به ما زده‌اند، بماند. در این دیدار هم سوت‌های زیادی به ضرر ما زده شد.


انتهای پیام/4103/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته