دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

جدال حساس سرخ‌های تهران و تبریز در آزادی

تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی مهم‌ترین دیدار هفته سیزدهم لیگ برتر را در ورزشگاه آزادی برگزار خواهند کرد.
کد خبر : 328603
_MG_4179.JPG

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، مهم‌ترین بازی هفته سیزدهم لیگ برتر را ساعت 15 امروز تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه آزادی برگزار می‌کنند.


سرخ‌پوشان تهرانی در حالی این بازی را برگزار می‌کنند که پس از موفقیتی که در لیگ قهرمانان آسیا کسب کردند و به فینال این رقابت‌ها صعود کردند در لیگ برتر نیز شرایط خوبی دارند و هفته گذشته در روزی که نیمی از بازیکنان این تیم غایب بودند مقابل پیکان برنده شدند تا با دو بازی کمتر نسبت به بیشتر تیم‌های لیگ در رده چهارم جدول قرار بگیرند. این‌درحالی‌است که تراکتورسازی از 12 بازی 22 امتیاز دارد و در رتبه سوم ایستاده است.


برانکو ایوانکوویچ در بازی امروز تنها حسین ماهینی و محمد انصاری را در اختیار ندارد که البته این دو بازیکن تا پایان فصل مصدوم هستند و نمی‌توانند برای سرخ‌پوشان به میدان بروند. 


در سمت دیگر زمین سرخ‌پوشان تبریز که در چهار بازی قبلی برنده بوده‌اند این امید را دارند که این هفته هم برنده زمین را ترک کنند تا فاصله‌شان با صدر جدول را کاهش دهند و پرسپولیس را در جایگاهی که دارد متوقف کنند. تراکتورسازی محروم یا مصدوم خاصی ندارد و شرایط مناسبی برای مسابقه با نماینده سرخ‌پوش تهران دارد.


این دیدار با حواشی پیش از آغاز مواجه بوده و سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس و مسعود شجاعی کاپیتان تراکتورسازی اعلام کرده‌اند اگر در جریان دیدار امروز تماشاگران شعارهای قومیتی بدهند بازی را متوقف می‌کنند. 


پرسپولیس در صورت کسب سه امتیاز به امتیاز 23 می‌رسد و اگر تراکتورسازی برنده باشد به امتیاز 25 خواهد رسید. 


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته