دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
برانکو ایوانکوویچ:

بیرانوند چون خوب بازی کرد جریمه شد

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: بیرانوند چون خوب دروازه‌بانی کرد از سوی کمیته انضباطی جریمه شد.
کد خبر : 328491
photo_2018-10-22_12-43-38.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی با تراکتورسازی گفت: قبل از هر چیزی به همه شما اصحاب رسانه سلام عرض می‌کنم. این تعداد حضور خبرنگاران در این نشست خبری نشان می‌دهد این بازی از اهمیت زیادی برخوردار است. 


وی گفت: در کنار همه احترامی که به باشگاه‌ها دارم باید عرض کنم که ما سه دربی بزرگ پیش‌رو داریم. یکی مقابل تیم استقلال است و بعد از آن فردا باید مقابل تراکتورسازی به میدان برویم و سومین بازی هم مقابل سپاهان خواهد بود. خوشحالم به خاطر همین سه بازی هوادران زیادی را در ورزشگاه می‌بینیم و دوباره زیبای‌های فوتبال را نشان خواهیم داد.


وی در خصوص بازی تراکتورسازی گفت: همه می‌دانیم که تراکتورسازی با یک جو هیجانی که در تبریز به‌وجود آوردند به تهران می‌آید. در بازی با سپیدرود همه دیدید چه تعداد هوادار به ورزشگاه آمده بود. هواداران تراکتورسازی برای آنها و هواداران ما برای ما می‌آیند و فرقی نمی‌کند ورزشگاه چگونه باشد، دوباره انتظار یک فضا و یک جوّ بسیار عالی را  برای فردا خواهیم داشت. طبیعی است که تراکتور هم به‌خاطرِ نتایج خوب و بردهایی که اخیراً داشته وضعیتی مثل ما دارد. طبیعی است که ابتدا نباید هم همه چیز بر وفق مرادشان پیش می‌رفت. چون تعداد زیادی بازیکنان جدید آورده بودند تا اینها جا بیفتند، عملاً هفت بازیکن جدید، دوتا مهاجم، بازیکن ژاپنی و سه‌تا هم کاپیتان‌های تیم ملی‌مان، دژآگه، شجاعی و حاج‌صفی و اینها همه تضمین‌دهنده یک نمایش جالب ورزشی برای فردا خواهد بود.


برانکو ادامه داد: در مورد تیم خودمان هم بشار رسن امروز سر تمرین‌ها حاضر شد. همه به‌جز انصاری و ماهینی برای این بازی آماده هستند. آن چیزی که باعث خوشحالی من شده این است که بازیکنان بر کیفیت خودشان و همچنین توان و نیروی‌شان کاملاً واقف هستند.  تیم ما یک قدم بیشتر نمانده بود که قهرمان آسیا شود. ‌همین موضوع یک انگیزه مضاعفی است که بهتر از این باشیم و بعد از آن هم به‌هرحال تمام تمرکزمان روی بازی‌های لیگ و جام حذفی باشد.


سرمربی پرسپولیس در پاسخ به اینکه نقطه قوت پرسپولیس شجاع و سیدجلال بودند اما در سه بازی اخیر پرسپولیس از همین نقطه دروازه‌اش باز شد برای این موضوع چه راهکاری دارید، عنوان کرد: مشکل به‌هرحال همیشه می‌تواند در طول بازی پیش بیاید. ما نشان داده‌ایم که بهترین دفاع را هم در لیگ خودمان و همین‌طور در لیگ قهرمانان داریم و هیچ ترسی و نگرانی از خط دفاعی ندارم. کاشیما به ما دو گل زد بدون اینکه موقعیتی داشته باشد. پیکان هم همین‌طور بود. یک واکنش خوب بود و حالا این توپ اتفاقی دفع شد. فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است. اگر این‌جور موقعیت‌ها و اشتباه نباشد، آن‌موقع همه مسابقه‌ها صفر بر صفر تمام می‌شود. به‌خاطر همین است که فوتبال تا این اندازه جالب است و مهم‌ترین و باارزش‌ترین ورزش در دنیاست.


برانکو در مورد جریمه بیرانوند گفت: من نمی‌دانم بیرانوند را برای چی جریمه کردند. من فکر کردم به‌خاطرِ اینکه خوب دروازه‌بانی کرده جریمه‌اش کرده‌اند. خبر ندارم. هیچ‌چیزی نمی‌تواند ما را به‌هم بریزد. اگر وضعیت عادی بود، الان باید با سپاهان بازی می‌کردیم.


وی در خصوص حضورش در  یکی از تیم‌های شرق آسیا عنوان کرد: اول فصل پیشنهاد خیلی جدی داشتم. اما عرض کردم که من و کادر فنی‌ام تصمیم گرفتیم که در پرسپولیس بمانیم چون آن موقع موقعیت خیلی سختی بود و نخواستیم باشگاه را تنها بگذاریم و خودمان خواستیم که بجنگیم. طبیعی است که همین الان هم از خاورمیانه هم از شرق آسیا پیشنهاد دارم. حالا چه خواهد شد، بماند. من فعلاً تمام تمرکزم روی بازی با تراکتور ، همین‌طور روی بازی با ذوب‌آهن، ماشین‌سازی، سپاهان و همین‌طور پارس جنوبی است.البته گویا شایعه شده است که در قرارداد من بندی هست که با پرداخت 300 هزار دلار می‌توانم از پرسپولیس جدا شوم  که باید بگوییم این موضوع درست نیست.


سرمربی تیم پرسپولیس در مورد صحبت‌های کاپیتان‌های دو تیم در مورد متوقف کردن بازی به خاطر توهین‌های قومیتی هم گفت: ورزش، ورزش است. نه اینکه موافقم بلکه واقعاً از بیانیه دو کاپیتان لذت بردم. هم شجاعی و هم سیدجلال نشان دادند که ورزشکاران خیلی بزرگی هستند. ما مقابل کاشیما به کل دنیا نشان دادیم که چه‌جوری باید بازی کرد، چه‌جوری باید تشویق کرد و هواداران باید چه رفتاری داشته باشند. بازی که واقعاً همه به آن افتخار کردند. فردا هم انتظار دارم همین‌طور باشد و هر تیم و هر کاپیتانی برای تیم خودش حداکثر توان خودش را بگذارد.  طبیعی است که هر کدام از ما به‌دنبال برد هستیم و این هم کاملاً مشروع است. من هم تبریک می‌گویم به آنها بابت این حرکت‌شان چون ورزش واقعاً نشاط و شادابی است و رضایت‌مندی به‌ارمغان می‌آورد. ورزشکاران در واقع نمونه، الگو و ستاره برای جوانان هستند.


انتهای پیام/4048/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته