دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 آذر 1397 - 20:59
معاون وزارت ورزش وجوانان:

امکانات و فضای کمپ در خور شأن تیراندازی باکمان نیست

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش گفت: امکانات و فضای کم در خور شأن تیراندازی باکمان نیست. رفع مشکلات در دستور کار وزارت ورزش قرار گرفته است.
کد خبر : 328660
داورزنی.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی باکمان، محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان به همراه غلامرضا شعبانی‌بهار از اردوی تیم ملی و سایت تیراندازی باکمان ورزشگاه آزادی تهران بازدید کردند.


غلامرضا شعبانی بهار رئیس فدراسیون تیراندازی باکمان در حاشیه این بازدید از اردوی تیم ملی اظهار داشت: کار ما با یک فراخوان ملی و برگزاری مسابقات انتخابی آغاز شد که حضور ورزشکاران بی‌سابقه بود. کارها در تیراندازی با کمان به خوبی در حال انجام است. اردوی گسترده شبانه‌روزی آغاز شده و امروز به پایان رسیده است.از دو هفته آینده اردوها از سر گرفته می‌شود. در تلاشی هستیم در اهواز ادامه اردوها را برگزار کنیم که هوا در آنجا گرم‌تر است. از فروردین ماه به بعد مسابقات جهانی و آسیایی آغاز می‌شود و در ریکرو در هلند مسابقات کسب سهمیه المپیک را خواهیم داشت.


وی تاکید کرد: مسائلی از قبل در این رشته بوده که خداراشکر کار به خوبی دنبال می‌شود.کارهای ما بدون حمایت وزارت ورزش و داورزنی محقق نمی‌شد. در اولین‌ حمایت بودجه ما را افزایش دادند و دست‌مان بازتر شد. داورزنی از جنس ورزش است و دغدغه‌ها را درک می‌کند.


شعبانی‌بهار تصریح کرد: المپیاد استعدادیابی بسیار اثربخش در همدان انجام شد. 180 نفر از 23 استان شرکت کردند که در رده 12 تا 15 سال بود و با استقبال و هیجان بالایی انجام شد. همدان میزبانی خوبی داشت. هدف ما این است که برنامه‌ها از پایه شروع شود و اواخر آذر هم برای انتخاب نوجوانان و جوانان فراخوان ملی خواهیم داشت.


بعد از صحبت‌های شعبانی بهار ورزشکاران و مربیان تیم ملی به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.


محمدرضا داورزنی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان نیز اظهار داشت:  آن طرف دریاچه کمپ دختران والیبالیست را ببینید. همه امکانات لازم برای اقامت را دارند. قطعاً برای تیروکمان هم با پیگیری‌های شعبانی‌بهار و حمایت وزارت ورزش شدنی است. با کمک شرکت توسعه و معاون مالی وزارت ورزش به این وضعیت سروسامان داده می‌شود. شعبانی‌بهار هم منابعی را تامین خواهد کرد. این امکانات و فضا در خور شأن تیراندازی باکمان نیست. رفع مشکلات در دستور کار وزارت ورزش قرار گرفته است.


وی تصریح کرد: در راستای المپیک و سفرهای مهم برای گرفتن سهمیه، چیزی کم‌ نمی‌گذاریم و سفرهای ضروری را انجام داده‌ و خواهیم داد. ممکن است از نظر نفرات فشرده‌تر کرده باشیم ولی تیم‌ها حمایت می‌کنیم تا در بهترین شرایط اعزام شوند. شما باید دغدغه مسابقات داشته باشید و نباید ذهن شما درگیر خوابگاه و غذا و تجهیزات باشد. همانطور که انتظار داریم تمرکز روی برنامه و تمرینات داشته باشید از خودمان و شعبانی بهار هم‌انتظار داریم امکانات بهره‌برداری شود.


انتهای پیام/4103


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته