دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 آذر 1397 - 11:37
ملی‌پوش دوی سرعت:

هنوز تکلیف مربی‌ام از سوی فدراسیون دو و میدانی مشخص نیست

ملی‌پوش دوی سرعت گفت: برنامه‌ام را به فدراسیون دو و میدانی اعلام کرده‌ام اما هنوز در رابطه با جذب مربی خارجی، به من جواب نهایی را اعلام نکرده‌اند.
کد خبر : 328418

حسن تفتیان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره وضعیت مربی خارجی‌اش و عدم موافقت فدراسیون دو و میدانی برای جذب مربی خارجی‌اش گفت: طبق توافقی که من با کیهانی رئیس فدراسیون دو و میدانی انجام دادم ،برنامه‌هایم را به او اعلام کردم، آنها در مورد عدم حضور مربی خارجی هنوز جواب نهایی را به من اعلام نکردند. طبق تصمیمی که سازمان تیم‌های ملی گرفته است، امسال با توجه به شرایط ارزی و مشکلاتی اقتصادی که در کشور وجود دارد اردوی تمام ملی‌پوشان در خارج از کشور لغو شده است.


وی ادامه داد: در مورد جذب مربی خارجی هنوز فدراسیون جواب نهایی را اعلام نکرده است. من برنامه‌هایم را به فدراسیون ارائه دادم و حالا منتظر جواب نهایی هستم تا با مربی خارجی وارد مذاکره شوم. اگر شرایط فراهم شود ما همکاری‌مان را ادامه می‌دهیم.


ملی‌پوش دوی سرعت در پاسخ به اینکه قرار است با مربی فرانسوی خود به صورت غیرحضوری کار کند، عنوان کرد: قطعاً به صورت غیرحضوری نمی‌توانیم کار را دنبال کنیم. به هر حال من نیاز دارم که مربی خارجی‌ام تمرینات را زیرنظر بگیرد. من نمی‌توانم تا رقابت‌های قهرمانی آسیا و بعد از آن قهرمانی جهان به صورت غیرحضوری با مربی‌ام در ارتباط باشم. همان‌طور که گفتم فعلاً منتظر نظر نهایی فدراسیون هستم تا بتوانیم با مربی خودم وارد مذاکره شوم.


وی ادامه داد: شاید در نهایت تصمیم به این صورت شود که او به صورت مقطعی به ایران بیاید و تمرینات من را زیر نظر بگیرد. به‌عنوان مثال او 20 روز به ایران بیاید و من تمرینات را زیر نظر او انجام دهم. البته باید او هم این شرایط را بپذیرد و توافقات دو طرفه باشد. در حال حاضر منتظر جواب نهایی فدراسیون هستم تا با مربی‌ام صحبت کنم.


تفتیان درخصوص کسب سهمیه در رقابت‌های جهانی اظهار کرد: امسال شرایط کسب سهمیه برای رقابت‌های جهانی تغییر کرده است. در ماده دوی سرعت 56 نفر و در پرش‌ها 32 نفر می‌توانند سهمیه مسابقات جهانی را کسب کنند. امسال برخلاف سال‌های گذشته براساس رکورد به رقابت‌های جهانی راه پیدا نمی‌کنیم، بلکه باید در رقابت‌های مختلف حضور داشته باشیم و امتیازات لازم را کسب کنیم تا بتوانیم جواز حضور در مسابقات جهانی را به دست بیاورم. ضمن اینکه رقابت‌ها سطح‌بندی می‌شود به این معنی که هر مسابقه که سطح آن بالاتر باشد امتیازات بیشتری هم دارد. در دوی سرعت ما باید امتیازات لازم را در رقابت‌های مختلف به دست بیاوریم تا جزء 56 نفر برتر باشیم.


وی تأکید کرد: قطعاً با این شرایط کار برای ما سخت‌تر است چرا که باید در همه رقابت‌ها حضور داشته باشیم تا امتیازات لازم را کسب کنیم، امیدوارم  باتوجه به شرایط اقتصادی و مشکلات ارزی بتوانیم در همه رقابت‌ها حاضر شویم.


تفتیان در پایان در مورد زمان تعیین تکلیف جذب مربی‌اش از سوی فدراسیون گفت: فکر می‌کنم این هفته فدراسیون جواب نهایی را به من می‌دهد و تکلیف مربی‌ام مخشص می‌شود. من هنوز تمرینات را شروع نکرده‌ام و منتظرم تا برنامه‌های من تأیید شود. ما زمان زیادی نداریم و باید خیلی سریع تمرینات را آغاز کنیم.


انتهای پیام/4048/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵
۰
حیف پول که برای تفتیان خرج کنند
هلدینگ شایسته