دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 آذر 1397 - 12:07
الویری مطرح کرد:

احتمال عدم صدور حکم حناچی به‌خاطر برادرش

رئیس شورای عالی استان‌ها تأخیر در صدور حکم شهرداری حناچی از سوی وزارت کشور را احتمالاً به‌دلیل همکاری برادر وی با یکی از گروهک‌های تروریستی عنوان کرد.
کد خبر : 328039

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، مرتضی الویری پیش از ظهر امروز و در حاشیه یازدهمین اجلاس شورای عالی استان‌ها که در ساختمان قدیم مجلس برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس قانون، وزارت کشور 10 روز زمان دارد که حکم شهرداری آقای حناچی را صادر کند و اگر روزهای تعطیلی کاری را از این زمان کم کنیم، وزارت کشور تا روز دوشنبه و پس از تعطیلی 17 ربیع‌الاول قاعدتاً باید این کار را انجام دهد.


وی در پاسخ به این سؤال که علت تأخیر در صدور این حکم از سوی وزارت کشور چیست، اظهار کرد: شاید تنها علتش که به صورت غیر رسمی از سوی وزارت اطلاعات شنیده شده است، این باشد که برادر آقای حناچی حدود 30 سال قبل از کشور خارج شده و با مجاهدین خلق(گروهک تروریستی منافقین)  همکاری داشت.


رئیس شورای عالی استان‌ها در خصوص اینکه اگر وزارت کشور تا زمان مذکور حکم را صادر نکند، فرایند قانونی آن چگونه است، افزود: اگر تا پایان این مهلت وزارت کشور نظر خودش را اعلام نکند، شورای شهر تهران یا در خصوص انتخاب آقای حناچی تجدیدنظر می‌کند یا آنکه از طریق هیأت حل اختلاف به دنبال حل این مشکل خواهد بود.


انتهای پیام/4076


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
سوداگر
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹
۰
ای بابا بلاخره تکلیف شهردار تهران مشخص نشد
هلدینگ شایسته