دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
کاپیتان سپیدرود رشت:

علی کریمی سپیدرود را موفق می‌کند

کاپیتان تیم سپیدرود رشت گفت: سال‌ها با علی کریمی هم‌بازی بودم و می‌دانم او می‌تواند سپیدرود را به رده‌های بالای جدول لیگ برتر برساند.
کد خبر : 327933
97-05-c07-1193.jpg

حسین کعبی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در خصوص دیدار روز جمعه سپیدرود رشت با نفت مسجدسلیمان گفت: بازی خیلی سختی پیش‌رو داریم. تیم نفت از تیم‌های باانگیزه لیگ برتر است. نباید به نتایج گذشته این تیم توجه کنیم و با تمام توان به مصاف این حریف خواهیم رفت.


وی افزود: تیم نفت مسجدسلیمان در ضدحمله‌ها بسیار خطرناک است. باید مراقب این حریف آماده باشیم. اینکه از ما پایین‌تر هستند مهم نیست چون اگر غفلت کنیم در خانه سه امتیاز باارزش و گران‌بها را از دست می‌دهیم. ما می‌توانیم با پیروزی در این مسابقه از انتهای جدول بیشتر فاصله بگیریم، بنابراین با انجام یک بازی بابرنامه به‌دنبال کسب حداکثر امتیازات این بازی خواهیم بود.


کاپیتان تیم سپیدرود خاطرنشان کرد: کسر 6 امتیاز از تیم استقلال خوزستان برای ما اهمیتی ندارد. ما بعد از بازی با نفت مسجدسلیمان با نساجی مازندران بازی داریم. باید هر دو مسابقه را با پیروزی به پایان برسانیم تا بتوانیم با انگیزه بالایی به دیدار استقلال برویم و در آن بازی نیز موفق باشیم. بازیکنان سپیدرود خیلی پیشرفت کرده‌اند و توانایی ایستادن در رده‌های بالایی جدول را دارند.


کعبی درخصوص اینکه خیلی کم برای تیم سپیدرود به میدان می‌رود، گفت: من در هر شرایطی در خدمت تیم هستم. به‌عنوان یک بازیکن حرفه‌ای قرارداد نبستم که فیکس باشم. هر طور که سرمربی تیم صلاح بداند به میدان می‌روم. من سال‌ها با علی کریمی هم‌بازی بودم و می‌دانم که او می‌تواند سپیدرود را به رده‌های بالای جدول لیگ برتر برساند.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته