دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
برانکو ایوانکوویچ:

عادت ندارم درگیر کار مربیان دیگر شوم

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: من حرفی از فرد خاصی نزدم و عادت ندارم خودم را درگیر کار مربیان دیگر کنم.
کد خبر : 327821
AG8I0617.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، برانکو ایوانکوویچ در پایان تمرین امروز پرسپولیس در خصوص مصاحبه‌ای که علیه کارلوس کی‌روش داشته است، در جمع خبرنگاران گفت: من هیچ صحبتی علیه مربی خاصی نداشتم و فقط به این موضوع اشاره کردم که در ایران مربیان کروات از استانکو تا رایکوف، کرانچار، بگوویچ، من و ... موفق بوده‌اند.


وی افزود: من اصلاً این روش کاری را نمی‌پسندم که مربیان دیگر را تخریب کنم و عادت ندارم خودم را درگیر کار مربیان دیگر کنم. من گفتم در ایران مربیان اسپانیایی، پرتغالی، ایتالیایی و ... فراوانی مانند جان توشاک کار کردند اما مریان کروات بودند که نتیجه خوبی گرفتند.من به اسم هیچ فردی اشاره نکردم. 


سرمربی تیم پرسپولیس در مورد اینکه از قول وی نوشته شده بود که هر فردی به‌عنوانِ مدیرعامل پرسپولیس بیاید برای تیم فرقی نمی‌کند، اظهار کرد: من گفتم پرسپولیس قائم به فرد نیست و این موضوع در مورد بازیکن، مربی، مدیرعامل و ... فرقی ندارد. من گفتم گرشاسبی عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و پرسپولیس سازمان بزرگی است. 


وی ادامه داد: تمام نتایج خوبی که می‌گیریم متعلق به من و بازیکنان نیست و حاصل تلاش مشترک همه اعضای تیم است. مدیران باشگاه از حمیدرضا گرشاسبی تا دیگر افراد در این موفقیت سهیم هستند. اطلاعی از مقررات در ایران ندارم ولی عملکرد گرشاسبی عالی است. ثبات مالی باشگاه به خوبی انجام شد و این در حالی بود که این فصل نتوانستیم بازیکنان جدیدی را جذب کنیم. بدهی‌های باشگاه پرداخت شده و خطر حذف از آسیا را نداریم. سروش رفیعی و مهدی شریفی با تیم تمرین می‌کنند و مهدی ترابی و مهدی شیری به جمع ما اضافه می‌شوند. نتایج بسیار خوبی هم در بالاترین سطح فوتبال آسیا گرفتیم.


برانکو درباره بازی‌های سختی که پیش‌روی پرسپولیس است، اظهار کرد: این فصل خیلی درگیر مسابقه‌ها بودیم و هیچ وقت درخواستی برای تعویق مسابقه‌ها نداشتیم. مقابل سایپا، نساجی مازندران، نود ارومیه و پیکان برنده شدیم. در سال‌های اخیر بیش از همه تیم ها متحمل ضرر شدیم اما درخواست کمک نکردیم و نمی‌دانم بر اساس چه مواردی می‌گویند به پرسپولیس کمک می‌شود.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته