دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مجید جلالی:

گل اول پرسپولیس خطا بود/ برانکو شایسته تمجید است

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: از نتیجه راضی نیستم و گل اول پرسپولیس خطا بود.
کد خبر : 327268

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست تیمش مقابل سرخپوشان پایتخت در ورزشگاه آزادی در نشست خبری حاضر شد و گفت: گل اول پرسپولیس خطا بود. چرا داور خطا نگرفت؟ گل باید روی اشتباه بازیکنان به ثمر برسد نه اشتباه داور. از بازیکنانم تشکر می‌کنم چراکه خوب بازی کردند و بر بازی مسلط بودند.


سرمربی پیکان در پاسخ به این پرسش که چرا پیکان وقتی جلو بود، ضدفوتبال بازی نکرد، اظهار کرد: ما در سال دو بار شانس داریم که خودمان را در آزادی نشان دهیم و آزادی فضای خوبی برای بازی فوتبال است.  بازی امروز از لحاظ کیفی خوب بود. خیلی حیف شد که این بازی را نبردیم. اگر بازی را می‌بردیم تا رده دوم جدول بالا می‌آمدیم و از این بابت خیلی ناراحتم. 


جلالی درخصوص موافقت برانکو برای بازی کردن مقابل پیکان با وجود بضاعت کم، گفت: در مورد آقای برانکو هر چقدر تمجید کنیم، کم است. او در تمام این سال‌ها از نظر فنی و شخصیتی خودش را ثابت کرده است، اما اینکه می‌گویید پرسپولیس با بضاعت کم بازی کرده، برای من جای سوال دارد. کدام یک از بازیکنان حاضر در زمین فینال آسیا را تجربه نکرده بودند؟ فقط دروازه‌بان پرسپولیس در فینال نبود.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته