دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در قم؛

جلسه کمیسیون تخصصی تولید محتوای گروه‌های تبلیغی برگزار شد

اولین جلسه کمیسیون تخصصی تولید محتوای گروه‌های تبلیغ جهادی از سوی تشکل فراگیر تبلیغی گروهی طلاب برگزار شد.
کد خبر : 327716
4.jpg

حجت‌الاسلام مرتضی شعبانزاده در گفتگو با خبرنگار حوزه معارف اسلامی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا اظهار کرد: اولین جلسه کمیسیون تخصصی تولید محتوای گروه‌های تبلیغ جهادی از سوی تشکل فراگیر تبلیغ گروهی طلاب سراسر کشور، شب گذشته در محل ساختمان شهید حقانی قم برگزار شد.



وی افزود: در این جلسه که حجت‌الاسلام رضا عزت‌زمانی دبیر تشکل و برخی از اعضای شورای مرکزی تشکل حضور داشتند، درباره ضرورت و اهمیت تشکل کمیسیون  تولید محتوا بحث شد و ضمن تأیید و تأکید مدیران گروه‌های تبلیغی تصمیم بر آن شد تا این کمیسیون با قوت فعالیت خود را آغاز کند.



عضو شورای مرکزی تشکل فراگیر تبلیغ گروهی طلاب یادآور شد: در این جلسه دو ساعته، مدیران گروه‎‌های تبلیغ جهادی که دارای سابقه فعالیت علمی و پژوهشی بودند، به بیان تجربیات خود در خصوص نحوه و شیوه‌های تولید محتوای تبلیغی برای گروه‌های تبلیغی پرداختند و همچنین برخی از مدیران برای همکاری مستمر با این کمیسیون ابراز تمایل کردند.



وی تصریح کرد: این کمیسیون در تلاش است با حضور شماری از مدیران گروه‌های تبلیغی درباره فرآیند تولید محتوای تبلیغی گروه‌های جهادی، اقدام جدی را انجام دهد که در جلسات آینده این موضوع به صورت ویژه دنبال خواهد شد.


انتهای پیام/4072/4090/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته