دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 مرداد 1394 - 11:11
در گفت‌وگو با آنا

تابش: گرفتاری‌های امروز احمدی‌نژاد عقوبت رفتاری است که با دولت قبلی خود داشت

نماینده مردم اردکان در مجلس، درباره شکایت اطرافیان رئیس‌جمهوری سابق از اعضای دولت یازدهم، گفت: گرفتاری‌هایی که اکنون آقای احمدی‌نژاد و یارانش درگیر آن است، عقوبت کار و فعل و انفعلاتی است که آن زمان داشته است.
کد خبر : 32763

محمدرضا تابش در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، درباره شکایت محمود احمدی‌نژاد از اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهوری و اطرافیان وی از اعضای کابینه یازدهم گفت: این بداخلاقی‌ها متأسفانه در دولت‌ها تداوم پیدا کرده است و منشأ آن دولت قبل است، زمانی‌که دوره هشت‌ساله دولت اصلاحات تمام شد و احمدی‌نژاد روی کار آمد، چه فضاسازی‌هایی انجام داد و اتهامات زیادی را به دولت قبل نسبت داد.


وی ادامه داد: به یاد دارم که می‌گفتند در دولت قبل چقدر سکه توزیع و پول‌های زیادی حیف و میل کردند؛ به نظر من این گرفتاری‌هایی که اکنون دولت آقای احمدی‌نژاد درگیر آن است، عقوبت کار و فعل و انفعلاتی است که آن زمان داشته است.


نماینده مردم اردکان در مجلس، گفت: توصیه من به دولت آقای روحانی این است که حرکت دولتمردان بر مدار شعار دولت یعنی اعتدال و عقلانیت باشد و هر حرف و بحثی که گفته می‌شود، در مرحله اول نیازی نیست در سطوح بالا مطرح شود و دوم اینکه مطالب بیان‌شده مستند و مستدل بوده و شعاری نباشد.


تابش، در ادامه خطاب به رئیس‌جمهوری سابق و اطرافیان او، تصریح کرد: آن طرف هم به اطرافیان آقای احمدی‌نژاد می‌گویم که شما خیلی از این جوسازی‌ها علیه دولت اصلاحات انجام دادید، اکنون کمی صبور باشید. گفته‌اند که مظاهر بهشت و جهنم در همین دنیاست. زمانی‌که بی‌پایه و اساس به دولت قبل خود اتهام می‌زدید حالا باید عقوبت کارهایتان را ببینید.


تابش درباره واکنش رئیس دولت اصلاحات به اتهاماتی که در دوره قبل به او نسبت داده می‌شد، نیز گفت: ایشان مثل همیشه سید نجیب و مظلوم و صبور بودند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته